Morgondagg




Morgondagg är ett av de vackraste orden.

Tänk er en frisk och härlig försommar morgon,
fåglar som kvittrar och solen som glittrar
i morgondaggen i gräset.

Bättre start på dagen går inte att få!






För att bevara denna känsla och påminnas om den
har jag tryckt en morgondaggbräda med enkel
dekoration i vitaste vitt.

Den kan bli din om du vill.

50 kr + ev frakt.

Först till kvarn!

Kontakta mig per mail
[email protected]
eller en kommentar här :-)



Ps. Var gärna med i min tävling om en Fjärilsbräda! Ds.




nadja säger

Ja, man kan ju hoppas att vädret blir bättre än det varit de senaste dagarna!



Vi blir nog bara hemma.. Har tom bokat en tvättid på självaste midsommarafton:P Mona jobbar så vi kan ju inte våldgästa dem heller, haha

2010-06-23 @ 11:41:39
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Hemlängtan säger

Det är ju alltid härligt med sovmorgon men en tidig sommarmorgon innan allt och alla vaknat till liv är oslagbart.

Kram, Jenny

2010-06-23 @ 12:54:58
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Linda säger

Fint som vanligt:)



Tänkte jag skulle styra upp en lite bloggdate nu när Mamma Russin kommer upp och har som förslag att om det är fint väder så tar vi en picknik på badet i Ström och skulle det vara dåligt väder så leker vi hemma hos oss. Torsdag den 8 juli kl 11, skulle det passa er? Skulle vara jättekul att få träffa er live:)

Sen att badet ligger vägg i vägg med Dollar e ju inte fel heller hihi



Kramkram

2010-06-23 @ 22:28:53
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: