26 dagar kvar till Påsk




Idag är det endast 26 dagar kvar till Påsk, så nu kliar det verkligen i
mina fingrar att göra lite vår/påsk här hemma.

Ni är väl kanppast förvånade över det, eller hur?! *ler*

Jag måste nog ta en tur upp på Blomster och köpa lite lökar och
se om de har några fina körsbärskvistar eller andra kvistar hemma.

Dessutom har jag ju fyndat en hel del saker på utförsäljningen hos AGA:s
temat påsk som jag ännu inte visat. Måste ta och packa fram de sakerna!

Dessutom beställde jag haren ovan och lite andra saker på rea förra året som
väntar på att plockas fram, liksom de fina Maileg burkarna med harar som
barnen fått av sin farmor.

Jisses så inspirerad jag känner mig! Jag måste dessutom göra påsk/vår
på bron
. Det är dax att byta ut granris, skridskor m.m. mot björkris/vide
och lite mer vårliga saker
, kanske en höna och några ägg.

Får försöka charma mannen så att han fixar lite ris åt mig under dagen ;-)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: