Unikt




Jag har tidigare tipsat om Mags romantiska smycken i shabby chic stil,
och nu har jag äntligen mitt eget personliga och helt unika smycke!

Det är så vackert, framsidan pryds av en vitagebild av två barn samt
namnet på mina barn, på baksidan finns texterna Livets Mirakel och
Älskade Barn. Det vackra hänget har två ljuvliga band som "kedja",
samt ett litet silverhjärta som ytterligare dekoration.

Jag ser fram emot första gången jag får tillfälle att bära det,
just nu ligger det i en pressglasskål som vacker prydnad

Skulle någon av er vara intresserade av att specialbeställa ett smycke,
eller av något av Maggans andra unika smycken (hon har exemelvis
just lanserat nya bedårande runda hängen/berlocker)?

Besök då Maggans smyckes blogg
och kontakta henne för vidare info om leveranstid och prisuppgifter.

Här har Holger börjat krya på sig, men jag vågar inte
ropa hej ännu
... Just nu ligger han nöjt hos sin pappa
jag ska slita mig här ifrån och fortsätta att "göra påsk" innan
han vill ha mat igen.

I morgon kommer förhoppningsvis ett litet påskinlägg från
mitt stökande här på Sockenvägen (bara jag nu hittar Agda!),
jag hoppas då även ha tid att titta runt till er och besvara lite
frågor som ramlat in via kommentarer och mail.

KRAM!





Therése säger

Skönt att höra att han är på bättringsvägar, lillkillen!



Och ditt smycke var ju verkligen jättefint ;-)



Ha det så fint nu....KRAM!!

2010-03-16 @ 23:46:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
lolla säger

hejsan

så skönt att höra att han är bättre din lilla goding...

usch påskpynt det är inget för mig, pyntar ytterst lite..hihi...men lite fjädrar i riset ska jag allt ha iallafall...

och du....vilket fint smycke du visar, verkligen unikt

kramar i massor lolla

2010-03-17 @ 08:41:43
URL: http://lollashus.blogg.se/
Hemlängtan säger

Vad skönt att Holger börjar bli bättre. Hoppas nu att den här sjukdomsperioden är slut för den här vintern!

Det ska bli kul att se lite påskinspiration, det ser jag fram emot!

Kram Jenny

2010-03-17 @ 10:50:54
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Sara säger

Vilket fint och personligt smycke!

Ser fram emot lite påskinlägg fån dig ;) Behöver lite inspiration...

Nu väntar en promenad i skogen med Hubbe och mamma. Solen skiner och det är plusgrader. Ska ut och leta lite vårtecken :)

Stor kram till dig

2010-03-17 @ 11:03:01
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: