Använd det du har - MAJutmaningen




För femte gången i ordningen anordnar Beas barnslikheter
använd det du har utmaningen. Självklart hakar jag på!

Förra gången jag var med var i novemer, och jisses så
mycket jag fick gjort tack vare denna utmaning.

senare tid har det rått stiltje här hemma på Sockenvägen,
jag har en mängd projekt i form av brädor, färg, virkgarn, tyg,
pärlor
och annat smått och gott som bara väntar
på att jag ska få "inspiration" läs tummen ur...

Så har ni liksom jag en mängd påbörjade och halvfärdiga
projekt
som väntar på att färdigställas, eller burkar och
lådor med pysselmaterial
som väller över?

Anmäl er då hos Beas barnslikheter ni med :-)



* * *




Tävlingen avslutas i morgon (måndag 3/5 kl. 21.00)
Så skynda att anmäla er till tävlingen HÄR!

Ingen blogg krävs, en enkel kommentar är allt som behövs!




Jessica säger

Jättebra tips! Det ska jag genast kika på (:

2010-05-04 @ 03:55:09
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: