Söt(a)saker

  



Att ge bort personliga julklappar är något jag gillar, och därför
bara måste jag tipsa om smycken från Becca Design!

Vi har väl alla någon vän, bekant eller släkting som kan
gå över vatten och eld för en specifik godsak?

En kul idé är att ge bort ett smycke (örhängen, ring, armband, brosch eller berlock)
som ser ut som en cupcake, donut, hamburgare, dammsugare, oreokaka,
prinsesstårta, skumsvamp, engelskonfekt
eller kanske en sushibricka?!

Det finns hur många varianter som hellst av dessa läckra och kalorifattiga smycken
i webbshoppen. Dessutom hittar man "vanliga" smycken som exempelvis
ett halsband med en kameraberlock, eiffeltornet eller min favorit - en ring med uggla!


 


Klicka er dit
och fixa julklapparna,
endast 29 kr i frakt (fri frakt över 400 kr).

Har ni andra bra tipswebbsidor med kul och personliga
julklappstips
får ni GÄRNA dela med er!





♥ ♥ ♥






Anmäl dig gärna i min tävling
där du kan vinna en produkt
till ett värde av 200 kr!

Rabattkoden lurans ger er dessutom 5% rabatt!






Anmäl dig gärna i min utlottning
av en budskapsbräda!








Malin säger

Ja, man får nog ta fram skoterskorna om man ska ge sej ut, när man ALLTID fryser om fötterna! Å se nu till att INTE köpa upp alla ljusen om du hinner dit före mej fniss. Saknar att ha något på tex. vardagsrumsbordet, när precis allt åker i golvet. Men ett sånt ljus kan jag med all säkerhet ställa fram och inte göra något om det skulle åka ;)

Å dessa sötsaker vore något, när dom annars är allt för goda att sätta i sej själv :p Dammsugaren såg riktigt mumsig ut ;) Det är både bra och roligt att du tipsar om alla möjliga sidor. Så dit ska jag oxå göra mej en runda!

Hoppas att ni får en fin start på en ny vecka!

Kramar till er från jag och min lilla tomtenisse <3

2010-11-29 @ 10:41:21
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Susan säger

men gud vila söööta (och hälsosamma) smycken..hihi.



Kramar

2010-11-29 @ 10:54:34
URL: http://gullix.blogg.se/
Susan säger

Hoppsan sa..stavade visst som en kratta...sorry;)

2010-11-29 @ 10:55:09
URL: http://gullix.blogg.se/
Tess säger

Kikade in! så himla mycket fint!

2010-11-29 @ 17:02:14
URL: http://www.egowar.se
Bantarbritta säger

Hahah, lustigt att jag var inne och kikade på just den sidan i förrgår... funderade på om man kanske skulle ta och börja leka lite i fimolera, väldigt fina alster har hon knåpat ihop!

2010-11-29 @ 22:34:14
URL: http://bantarbritta.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: