Kreativ




Nu kan Luran snart släppa loss sin kreativitet
 tack vare tuschpennorna vi vunnit hos Monstermalla!

Tack för det!

Hoppas de dyker upp i dag så vi
kan göra lite Halloweenpyssel :-)

Och har ni inte kikat in hos  Monstermalla tidigare
tycker jag att ni ska göra det om ni vill få er
lite humor till livs, då hon verkligen skriver
med glimten i ögat!

Här har veckan börjat tidigt,
 eftersom barnen varit uppe i natt.

Luran
får därför vara hemma från förskolan i dag.
Jag tror hon kommer att vilja sova om någon
timme nämligen...

Dessutom är det rätt mysigt att få en "hemma-mys-dag"
med bägge barnen så här i början av veckan *ler*

Och angående den greniga granen som jag gjort
så är tanken att den ska få stå på bron.

En naturell gran får det nog därför bli,
för ångrar jag mig kan jag ju alltid måla den vit sen...

Hade planen varit att ha den inomhus hade den
emellertid målats vit omg.

Tack för era synpunkter,
jag önskar er alla en fin dag!





* * *





Var gärna med i min tävling i samarbete
med SUMOpix.







Tina säger

Jösses vad tidigt ni var uppe i natt!!! Då måste du ju vara supertrött nu. Hoppas att du får chans till att vila lite under dagen. Men jag vet hur det är med två barn, det är inte så lätt att få till en vila då. Hoppas ni får en mysig ledig dag hemma! KRAM!

2010-10-18 @ 08:00:41
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
sara säger

Kikar in och säger godmorgon...fast för er är det väl snart lunchdax :)

Hoppas ni får lite vila allihop idag, det behövs om man ska orka med lite pyssel sen.

Jack och jag ska snart göra oss redo för bvc besök.

Ha en skön start på veckan. Kramis

2010-10-18 @ 08:40:46
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Malla säger

Tack fina du för det inlägget! Vad glad jag blir! :D

Pennorna har anlänt till mig idag så kommer skicka de under dagen så har ni dom förhoppningsvis under morgondagen :)

2010-10-18 @ 11:29:20
URL: http://www.monstermalla.se
Johanna säger

Jag ändrar min åsikt om granen, haha! Ute: Naturell. Inne: Vit! ;) Skönt att ha en hemma-mydag med båda barnen! :)

Kram

2010-10-18 @ 18:49:48
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: