Perfekt för små monster!




Genom Buzzador har lillebror testat Pampers Active Fit.

 Summa sumarum kan vi konstatera att det är
blöjor som trots att de är supertunna verkligen håller
barnet torrt och inte läcker dagtid. Nattetid är det
mer tveksamt, där föredrar vi Liberos blöjor.

Pampers Active Fit har emellertid en grym passform
som inte hindrar små barns rörelser då de håller
 på att upptäcka världen :-)

Dessutom har även storasyster fått pröva Pampers Active Fit.

Hon har slutat med blöja dagtid, men brukar ha en
blöja nattetid "för säkerhets skull".

Pampers Active Fit var perfekta för det ändamålet,
dels var de coola med sina "monster" vilket kan tilltala ett
lite äldre barn, dels är de så tunna att hon kan ha
dem innanför trosorna som hon nu alltid ska ha då
hon numera är en stor tjej!

Således passar Pampers Active Fit
såväl litet som stort monster :-)







Härnäst testar vi Nestlés Godnatt havrevälling,
men mer om det i ett annat inlägg!


* * *


Vill du själv bli en Buzzadorare och få möjlighet
att testa olika produkter?


Då kan du anmäla dig HÄR.

(Ni får gärna ange att ni blivit rekryterade av Bjärstig)




* * *





Var gärna med i min tävling i samarbete
med SUMOpix.






Nina med Tjorven i magen säger

Tycker inte alls om pampers. Visst är dom tunna och smidiga. Men Sam sket en morgon och det läckte ut på bodyn på en gång. Så jag har ett paket blöjor som bara står och samlar damm! Använder dom icke. Tacka vet jag libero! Ja det verkar ju inte bli något barn idag inte. Fast å andra sidan äre många timmar kvar på detta dygn! Men har då inga känningar. Å vi skulle ju hinna ta en date innan bebben tittar ut. Stora kramar!

2010-10-18 @ 11:20:11
URL: http://ninuz.blogg.se/
Malla säger

Argh! Jag har tydligen slarvat bort ditt mail med din adress :( Kan du maila den igen så fort som möjligt så kan jag skicka paketet idag? (sorry)

[email protected]

2010-10-18 @ 11:33:07
URL: http://www.monstermalla.se
Frida-Fantastiskamamman säger

Jag har aldrig använt varken pampers eller libro...utan kör euroshopper...fungerar alldelesutmärkt..me nu är blöjtiden förbi äntligen ;)



Njut måndagen<3

2010-10-18 @ 12:00:44
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Malin säger

Här hemma har vi oxå hållit på att testa Pampers. Tycker liksom dej att de har en bra passform och är väldigt tunna att de knappt känns. Men på natten har jag inte vågat pröva dem :p Utan då åker Libero på. Men jag tycker dock att de luktar pink väldigt snabbt när dom använder dem. Så vi föredrar nog Libero. Sedan testas vällingen för fulla muggar oxå. Fast den har vi egentligen kört med länge, när Tim äter den varje morgon och kväll och har gjort det ett bra tag nu ;)

Det är deras Volvo Amazon som de nu sålt för att få en plats i museet. Känns riktigt roligt att oxå få veta att den kommer att finnas kvar och även i Hoting, när de haft denna bil så länge jag kan minnas och längre därtill.

Nä, nu är det kväll och dags för sängen.

Sov så gott och stora kramen på er vännen!

2010-10-18 @ 22:27:03
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Sara säger

KOnstigt hur olika man kan tycka om blöjor :)

Jack använder just nu bara Pampers för när han hade Libero innan så läckte det kiss nästan dagligen.

Köpte ett paket Huggies igår som vi ska testa.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen igen...

Kramis

2010-10-19 @ 07:51:44
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: