Så vackert...


Hos Hem och Lycka kan du vinna detta fina fat från  Ellis Corner
- fast hellst vill ju jag vinna det ;-)

För tänk så vackert stilleben man skulle kunna skapa
till jul
på detta fat om man dessutom hade tur i
Hemma på Kråkereds utlottning av tändstickor
på burk samt en liten brödduk från Green Gate.





Ni har oktober månad ut på er att anmäla er
 i de båda utlottningarna!


Och är man sugen på verklig inspiration
tittar man in hos Eikkala och är med i utlottningen
av denna "jag vill så gärna ha så att jag tror jag döööör" boken :-)





En lycklig vinnare av Lantlig Charm utses den 21 november.






Malin säger

Ja, vi har haft en kanonhelg här hemma i helgen och det är riktigt skönt att vara hemma och inte åka till stugan och helst nu när det är för kallt för att åka båt, enligt min mening.

Nja, till hallen är det faktist inte, fast jag har hur mycket som helst som jag vill ska tillverkas till denna ;) Men nästa projekt hoppas jag går till hallen.

Tror att din gran kommer att göra sej riktigt fint till borkvisten och då tycker även jag att den passar bäst att vara i sin orginalfärg. Och som du säger. Väljer du att plocka in den är det enkelt att måla den i så fall =)

Kramar <3

2010-10-18 @ 10:20:54
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Tina säger

Så mycket fina saker! KRAM

2010-10-18 @ 11:08:11
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: