Spöke på väg!





Tack vare den fina webbshopen Spöket Laban
har Luran nu fått några efterlängtade spökprylar.

Sedan hon fick ett mms av lillebror Bus
med en bild av hans spöket Laban docka
har hon minsann tjatat och tjatat om
att få en likadan... *ler*

Förutom spöket Laban dockan blev det en spöket Laban tröja 
samt ett partykit (muggar, hattar, servetter m.m.) med spöket Laban på 
som garanterat kommer att bidra till att göra
 Halloweenfesten lyckad :-)

Men själva dockan av spöket Laban tror jag
allt att hon får först som en efterlängtad julklapp.

Ett jätte tack till Kenneth och Katarina som driver
Spöket Labans webbshop!

Beställningen gick iväg i går och redan i dag hade jag varorna
i min brevlåda
- det kallar jag service!!!

Dessutom var de gulliga och skickade med en överraskning!

Spöket Laban reflexen
blev Luran jublande
glad för
, en billig livförsäkring så här på
höstkanten då det blir mörkt ute.

dagens rekommendationer är:
 
1. Ta en titt i Spöket Labans webbshop - där finns så
mycket fint för små och stora barn!!! Där finns presenter till nyfödda,
dop, födelsedagar och julklappar m.m.

OBS!
Just nu (14-21/10) har de dessutom fri frakt
 på ordrar över 100 kr om ni
anger koden HÖSTLÖV!

2. Se över era reflexer,
glöm inte att reflexer är en färskvara!
Vuxna, barn och husdjur - ALLA - ska ha
reflexer då man är ute efter vägarna.


Och så snart jag vet mer om Saade och älgen
så ska även ni få veta... Lovar!!!




* * *





Var gärna med i min tävling i samarbete
med SUMOpix.









britta Bloggar säger

Åh Stina hade massor med spöketlaban-grejer när hon var nyfödd men nu är det inte så mycket längre. Får nog kolla in det där, hon var helt tokig i sin vagnmobil och så....

2010-10-14 @ 16:26:39
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
lolla säger

hejsan

vilken härlig webb shop med spöket laban ska klicka hem lite till mitt kommande barnbarn....

duktig du är med dina kilon.är du super sträng och noga med din GI diet,jag kämpar och kämpar men vågen står helt stilla skittråkigt blir det juh då.

har 4 kg som skulle behöva försvinna

kram lolla

2010-10-14 @ 16:29:10
URL: http://lollashus.blogg.se/
Doris säger

Hej Therese!

Vad du är duktig som påminner alla om att det är sååå viktigt med reflexer OCH att det är FÄRSKVARA!!

Har lite reflexer här hemma om du skulle önska lite mera!

2010-10-14 @ 16:48:41
URL: http://doriseriksson.blogg.se/
Sofi H säger

Tack så jätte mycket!



haha, ja visst hade jag ett himla flyt att tajma det mitt mellan Jakterna. Sambon är i alla fall MYCKET stolt över planeringen. :P



Hundarna är väldigt rädda om honom, speciellt jämthunden som gärna hade burit, myst och bytt blöjor på honom själv. ;-)

2010-10-14 @ 17:08:14
URL: http://sofih.blogg.se/
Tekla Maräng säger

Åh vilken spådom en liten son till, ja det är bara se till att vara go mot mannen ifråga. Kransar ja det tillverkas det här också, mina grannar har blivit förtjusta i min krans med ljung och silvergirlang som faktiskt blomman hette utan att jag hade en aning om det.

Vilken snabb service i från Labanaffären sådant gillar jag som är lite otålig av mig.

Funderar att ta en promenad och köpa mig några julmagasin det riktigt kilar i fingrarna. Kan man inte skippa november? eller landa på 1 advent direkt efter oktober?

Jo jag förstod att ni var på väg men att snövarslet sinkade er. Tror baske mig att jag skall ta mig till Dorotea någon dag.

Kramar:)

2010-10-14 @ 17:19:10
URL: http://teklamrng.blogspot.com/
Madde säger

åå stackars luran..ingen snö än!! =(



Det var verkligen snabbt jobbat att skicka laban sakerna!! perfekt ju, för hur kul är det att vänta?? =)

2010-10-14 @ 18:05:56
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Hemlängtan säger

Åå det där med reflexer ska jag ta å se över igen. Bra att du påminner.

Ska även ta mig en kik i webbutiken!



Ha en bra kväll!

Kram, Jenny

2010-10-14 @ 19:49:19
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Carolina säger

Vad roligt att ni blev så nöjda med era saker, och kul att du fick nyttjat rabatten hos mig - alltid skoj att shoppa billigare! ;-) kram

2010-10-15 @ 08:47:07
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: