OA PIP - mer än bara dregglisar!




Här hemma har vi en ny krabat som avverkar dregglisar i parti och minut,
många av Lurans gamla går att återanvända men en hel del nya har vi
också investerat iBogge kanske vill ha liiite mer "manliga" dregglisar
än de rosa med blommor och Hello Kitty på ;-P

Den senaste beställningens stora överraskning var emellertid
de dunderfina kläningar och kjolar som också finns i OA PIPs sortiment!

De sitter som en smäck och är verkligen prisvärda, så ni som ännu
inte tittat in hos OA PIP, gör det!

Där hittar ni: T-tröjor, linnen, shorts, byxor, tröjor,
klänningar, kjolar, dregglisar, dockkläder, virkade saker m.m.






I dag har Luran sin "spindelapeklänning" på då hon ska på kalas.
Och födelsedagsbarnet ska få den översta klänningen i
ett av paketen.

Jag är så förtjust i tyget på den översta klänningen,
och hade lätt haft en själv om den bara funnits i min storlek :-D

Nepp, nu ska vi fördriva tiden tills det är dax att tåga över till grannarna
och gratta Bella på hennes födelsedag!

Luran har varit på väg sedan klockan sex i morse, men jag tror vi
väntar liiite till innan vi går över så att vi inte gör oss
ovänner med födelsedagsbarnets föräldrar ;-P


Och ni som ännu inte röstat,
pallra er i väg i dag
och RÖSTA!!!





Jenny säger

Hej Therese!

Verkligen jättesnygga klänningar med coola mönster! Måste tipsa syrran om detta märke, hade velat se lilla Vera i den där spindelapklänningen:)



Hoppas det blir ett trevligt kalas för lilla Bella idag!



Här väntar lite städning o stryktvätt, sedan ska vi gå o rösta!



Kraaam Jenny

2010-09-19 @ 09:25:24
URL: http://www.hemmapakrakered.blogspot.com
lolla säger

morning på Sockenvägen!

Näe du jag har inte virkat converse dojjorna, men sett mönstret lite varstans....knåpa på du så får du nog ihop det till sist :))

Men du jag skulle åxå lätt kunna ha en klänning i det där underbara tyget wow...

önskar er en riktigt trevlig dag

kramen lolla

2010-09-19 @ 09:46:30
URL: http://lollashus.blogg.se/
nadja säger

Gud vilka söta klänningar! Jag var in i förrgår men inte såg jag dessa klänningar då.. Måste nog ta en kik till och lägga en beställning till lillasyster:)

2010-09-19 @ 10:20:13
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Mina två små hjärtan säger

Men vilka fina klänningar, har aldrig varit in i den webshoppen, har aldrig haft behov av dregglisar :) Men tydligen så finns det massa annat också :)



Och röstat har jag redan gjort :)



Jag har en febrig kille här hemma, så någon promenad blir det inte för mig imorgon. Kanske kan ta tis el ons istället om han piggnat på sig?



Kram

2010-09-19 @ 11:38:14
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Anonym säger

Tack! gör allt vad jag kan för att bli frisk, dricker t o m thé som jag verkligen inte gillar, men vad gör man inte??! =)

Idag är det som tur är bättre!

jag hoppas också på innan julafton!



Söta klänningar!! =)



Rösten är lagd! =)

2010-09-19 @ 21:00:26
Madde säger

ja min kommentar blev ju utan namn denna gången, ofrivilligt anonym! =)

2010-09-19 @ 21:01:13
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Emeliie säger

Va snygga, bägge två, och det översta tyget är ju jättefint :)



Kram

2010-09-20 @ 11:08:39
URL: http://hemmahosemeliie.blogspot.com
vintageretroprinsessa säger





Älskar den första klänningen sååå ball :)

Hoppas att det e bra med hundens tass stackaren :)



Kram på er alla

2010-09-20 @ 16:35:36
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: