Burkholic






Jag har som ni numera vet kommit ut ur garderoben,
 eller kanske ska jag säga burken?

Och erkännt öppet att jag är en "burkholic" med allt vad
det innebär. Jag har burkar som förvaring till det
mesta, men hittar hela tiden nya användningsområden
till min makes stora förtvivlan *ler*

Jag fyndar gärna gamla burkar på loppis, men
ska jag förvara produkter så som mjöl,
socker, pasta eller kakor
vill jag
gärna att burken är ny.

För att inte trilla dit i mitt "burkbruk" så har jag gett mig
själv surf förbud på frestande sajter så som
LyxigaPlåtburkar.se då det där saluförs
underbara burkar från Derrière la porte / Dixie samt
 retro prylar från Cabanaz.

Att släppa loss mig där är som att be en
alkholist vakta ett systembolag eller en
mus en ostfabrik...

Helt oskyldigt besökte jag Bli min jäst, och vips så fick
hon mig att trilla tillbaka i mitt burkbrukande ;-)

För inte kan jag motstå möjligheten att vinna
ett presentkort att handla en eller ett par plåtburkar för *ler*

Så håll en tumme för mig att jag blir med burk,
eller var med själva i tävlingen!





OBS!
Dessa burkar är starkt beroendeframkallande,
skaffar man en vill man bums ha fler...

Och med en frakt på 29 kr och det faktum att produkterna
skickas samma dag om man beställer innan 13.00
är LyxigaPlåtburkar.se livsfarligt att besöka.

Säg nu inte att jag inte har varnat er ;-P






Johanna - Bf 10 September ♥ säger

Du å dina burkar! Skulle det finnas en tillräckligt stor, skulle du antagligen sova i den med ;)

KRAM

2011-04-28 @ 21:48:43
URL: http://skuggis.wordpress.com
Meja säger

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 00:51:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: