Unik tävling - Vinn en dag med trädskällarjakt


Jag tävlar hos
www.nogg.se/fjellripa om att få följa med Miranda & Thai
på trädskällarjakt en dag, där jag får bytet med mig hem!

Thai är bara en etta från att bli dubbelchampion och han kommer att
vara med i
Jaktjournalens decembernummer som kommer ut
den 15 november 2011!

 Du har på dig fram till den 17 oktober 2011 klockan 20:00 att tävla.

Den med bäst motivering vinner denna
unika tävling som utan tvekan lär vara en
upplevelse utöver det vanliga
om jag känner
Mirandra och Thai rätt :-)

Vad är min motivering till att få följa med Miranda
och Thai på en spännande dag i skogen?

Jo denna...

"Älgjakten är ett intresse sedan många år,
och ibland jag en och annan älg skjuta får.

Fågel har jag också fått på fall,
men ALDRIG för en hunds taktfasta skall.

Regelrätt trädskällarjakt jag således aldrig testat,
även om dess koncept mig alltid frestat.

Som jägare jag därför en ny upplevelse söker,
och Mirandas tävling vinna försöker."








Ing-Britt säger

Lycka till gumman <3.

Detta värkar verkligen vara en tävling som skulle passa dig som handen i handsken.

Håller både tummar och tår för dig.

Kram Ing-Britt

2011-10-14 @ 10:12:07
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Nina Liljedahl säger

Den där motiveringen var riktigt bra :D Jag håller tummarna att just du vinner.

Själv har jag aldrig hört talas om trädskällarjakt, ens....

2011-10-14 @ 10:49:10
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
Åsa säger

Denna tävling skulle jag jättegärna vilja vinna - trivs ju ute i skogen med träskällare :) men som läget är och mitt mående så har jag ju inte en chans att ens orka ut i skogen än mindre följa med under en jakt.

Jag hoppas verkligen att Du vinner - en jakt med träskällare är en unik upplevelöse.

2011-10-14 @ 14:01:57
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: