Jakt För Livet II

 
 
Uppföljaren är minst lika bra som Jakt För Livet I,
kanske rent av ett strå vassare.
 
Och med tanke på DETTA lär vi väl få se
ännu en spännande film av Salomonsson
vad det lider... ;-P
 
(Tack gubben, filmen var mycket bättre än en
bukett blommor på bordet då jag kom hem!)
 
Jag såg filmen i helgen och ska nog se
den ytterligare en gång i kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 



Åsa säger

Tur Ni gillar samma filmer Du och M.
Eller att han vet vad Du tycker om...
Jag är dålig på att se film, orkar inte koncentrera mig.
Böcker är min grej.
Ha en fin måndag, kram

2013-08-26 @ 14:25:44
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Ing-Britt Rosenback säger

Hejsan finaste!
Det var rart av honom att ha köpt en film åt er tills du kom hem, och han vet vad du gillar :).
Sånt är T väldigt dålig på och det är väldigt sällan jag får något vare sig jag eller han har varit borta men så är ju även jag dålig på det. Vi är nog båda desto bättre på att ge varandra rara kommentarer och kramar, inte fel det heller
Idag på fm var jag med Evelin till tandläkaren och passade på att ta en tur på stan men peppar peppar så köpte jag inte nåt :).
Ha en fortsatt bra måndag, kram Ing-Britt

Svar: Hej rara goa du! Nu får jag lov att testa att svara dig även här i bloggen, för när jag går in hos dig så får jag felmeddelanden hela tiden när jag skickar mina meddelanden :-( Jag ber tusen ggr om ursäkt om jag bombat dig med kommentarer, men jag tror att de aldrig gått iväg?! Hur irriterande som hellst då du är den jag brukar kika in till dagligen dags och ibland flera ggr... surt. Hoppas det är nått tillfälligt fel bara. För nu sist kunde din sida inte ens laddas upp.
Att vara gulliga och bry sig om varandra i vardagen är ju det viktigaste tycker jag, men små presenter i bland är inte fel ;-D Men just denna hade jag hintat hårt om *ler*
Hoppas det gick bra hos tandläkaren, jag och barnen ska dit kommande vecka, får hoppas vi slipper borren. Duktig du var som inte shoppade, när jag kom hem från Riga var jag inom H&M för att köpa lite kläder till ungarna, men "råkade" även bränna ett par hundra på Hemtex på kuddar.... ;-P
Här har vi också haft en fin dag, men jag har försökt jobba fokuserat, belönade mig dock med en springtur just innan jag hämtade hem barnen, härligt! Ang lådan i tidigare inlägg så hade barnen haft den på skolan där de samlade, och när skolan lade ner hamnade den i min mormors ägo då hon städade ur där.
Ha nu en riktigt fin kväll rara du, så hoppas jag tekniken är med mig och att jag kan kika in hos dig och eventuellt se några fina bilder från din mobil sedan helgens vistelse i stugan! KRAM <3
Therese Bjärstig

2013-08-26 @ 15:06:06
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Rundamamman säger

Duuu... har du sett Åhléns inredningsprylar? Vet inte om de är från förra året ioförsig men mycket kuddar, gardiner och annat fint med djur och naturtema... jättefina grejer! :)

2013-08-26 @ 16:00:32
URL: http://rundamamman.blogg.se
ansepanse säger

:) vilken annorlunda present, din M vet vad du tycker om :)
kramen <3

2013-08-26 @ 19:19:26
URL: http://kinaguld.blogg.se
Miranda säger

Ja, jag undrar hur länge de kommer att klara sig. Tror att filmning styr Roberts ekonomi. Han är nog mkt beroende av sponsorer, så att han måste leverera hela tiden, vilket gör att man kanske blir för avslappat och för kaxig och då brukar olyckor hända. Det är bara en tidsfråga, tror jag, innan nåt allvarligt händer. Nathalie hade sagt innan attacken att hon skulle stå till förfogande med Roberts hundar om Robert inte kunde och var på annan ort o jaga björn. Undrar om hon finns till förfogande fortfaranda.... :-/

2013-08-29 @ 14:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: