Sömnlös

 
 
 
Jag älskar vårt sovrum, och det är inte ofta
jag ligger sömnlös om nätterna utan jag brukar
vanligtvis sova som ett barn.
 
Men inte i natt. Då kunde jag inte sova.
Tankarna snurrar och jag har alldeles för
mycket att tänka på för tillfället.
 
Det är en forskningsansökan som tar på tok för mycket
av min tid och energi, och utöver det är det en databas,
artiklar, uppsatser och andra arbetsrelaterade
projekt som behöver sys ihop nu innan jul.
 
Jag känner mig grymt stressad och splittrad.
Men som alltid lär det nog lösa sig vad det lider.
 
Jag tackar emellertid min lyckliga stjärna att jag är
en julgalning som redan köpt alla julklappar och att jag har
julens förberedelser under kontroll, samt att jag får hjälp med
julbordet då alla kommer att bidra med just sin specialitet.
 
Hade jag behövt oroa mig även för det
hade jag nog varit ett vandrande nervvrak
vid det här laget ;-P
 
Som ni förstår är därför bloggen lågt prioriterad
för tillfället, och kan nog bli så ytterligare en
stund även om jag försöker få till dagliga
uppdateringar...
 
Sköt om er så länge!
 
KRAM
 



Znogge säger

Jag brukar ha framförhållning men inte i år! I går beställde jag ett par klappar via nätet men mer än så är inte ordnat än. Det gör mig lite stressad...

Hoppas du sover bättre i natt!

Kram

2013-12-12 @ 14:38:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Åsa säger

Du är duktig Du som fixar allt runt omkring och är själv med barnen nästan jämt under veckan,

Idag tyckte Elin att det såg ut som när hon skulle fylla år (24 april) och jag håller med henne eller det brukar ju faktiskt kunna vara mer snö då,

Vi har snorhalt, rena skridskobanan ute på gårn' inte ett dugg skoj,

Kram,

2013-12-12 @ 15:06:57
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
a säger

<3 börjar en gång tankarna att snurra när man ligger i sängen, då är det stört omöjligt att komma till ro, men du kommer att ro det här i land, det är jag säker på <3
vi har heller ingen snö nu men det är å andra sidan ingen ovanlighet härnere
Sv: mm, det hade jag SÅ gärna velat göra <3 både att lära dig sticka och att följa med på morgondagens luciafirande på dagis
kramar <3

2013-12-12 @ 18:02:53
URL: http://kinaguld.blogg.se
TJUGOFEMMAN säger

Låter jobbigt med alla tankar. Det maler ju verkligen på ibland. Hur klarar en sån liten kroppsdel som hjärnan av allt? Helt otroligt. Inte konstigt att energin faktiskt tar slut ibland. Hoppas att det lugnar ner sej snart... så du får njuta av allt det mysiga vid jul i alla fall :) ♥
Ta hand om dig!
Trevlig lucia på er imorgon!
Kramar

2013-12-12 @ 20:47:07
URL: http://tjugofemman.blogspot.se
Johanna - Mamma till Leija säger

Hoppas du sover bättre inatt! <3 Kram

2013-12-12 @ 22:19:42
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: