Nöjd och ett steg närmre frälsningen?

 
 
Rödare än rödast efter intervaller kring sjön i morse,
var ju tvungen att testa kroppen efter gårdagens
besök hos Ulla-Märta som justerat mitt bäcken igen.
 
Och nu var det en helt annan känsla att springa!
 
Ingen pina alls, utan bara härligt jobbigt som det
SKA vara då man ger sig ut,
 
Dessutom tog jag med klockan för första gången i år,
jag var ju tvungen att se hur jag står mig i förhållande
till bragdtjejen på Björnloppet  :-)
 
Ängla, en tjej på 5 år sprang nämligen
varvet på beundransvärda 22.17 min!
 
Jag fick slita med mina intervaller men tog mig
runt på just under 22 min, så nu får jag träna tempo
att jag innan sommaren är slut kan kapa några
minuter på den tiden.
 
Nu en dusch, för att därefter ta tag i
dagens måsten.
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Erika säger

Du ser, med all rätt, nöjd ut efter rundan!! Härligt! :)

Svar: Ja, nu var det härligt, Ulla-Märta kan trolla!!! Vete tusan varför jag alltid drar mig för att få det rätterat då jag sedan blir som en ny människa, iaf för en stund ;-P
Therese Bjärstig

2013-05-30 @ 08:18:09
Jenni säger

Heja heja! Det går bra nu för dig! =) Jag var tvungen att släpa mig ut igårkväll jag med då jag sett på alla andra som varit duktiga och sprungit! Det blev bara tre kilometer och det var tungt nog! Suck, jag har en lång väg kvar...fasen jag var nog i god form ifjol om man jämför =)

Bra att du tränar, jag pratade med Ingrid om St.Olovsloppet och vi är ju sugna på att dra ihop ett damlag, som du pratade om!!! Vi funderar på att göra det ordentligt och till hösten annonsera och ordna träffar så vi kan peppa varandra och då ha som mål att genomföra St.Olovsloppet!
Det låter väl bra?! ;)

Ha en toppendag!

PS. Härlig bild på Bogge som somnat på stolen, Rasmus var också bra trött igår och använde sitt eget knä som kudde ett tag =)

2013-05-30 @ 09:21:06
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Christin säger

Heja, heja!!!!!! Jag blir nästan avundsjuk på dej som har en sån fin skog att springa i.... Min fina skog är delvis förstörd nu av en skogsmarodör som kört med traktor och lämnat halvmeterdjupa diken efter sej. Men jag far den vägen i alla fall, får bli lite krokigare väg. Men idag ska jag arbeta och Bengt ska sätta pären så jag tror att jag har lättaste dagen i alla fall. I morgon sätter jag ut löken och sår bonnbönorna och sedan är det bara kålväxterna kvar ( dom har jag på tillväxt inne) och sen är det bara att vänta och hoppas på goa stunder lite längre fram. Tur att växtväven finns, den är himla bra.

Njut av en fin dag på alla vis!!

Svar: Ja slingan kring sjön är verkligen fin, särskilt med alla små konstverk som man kan kika på medans man tar sig runt! Även Elljusspåret är fint, särskilt när man tar sig upp på höjden å får utsikt/vila :-D Förresten en fråga, bonnbönor, alla pratar om dem så lyriskt, är de svåra att lyckas med? Blev lite sugen att testa... :-DMassa kramar!!
Therese Bjärstig

2013-05-30 @ 09:25:23
Ing-Britt Rosenback säger

God morgon finaste! Vad duktig du är och så skönt att du inte längre känner löpningen som en pina. Kanske man skulle ta sig i kragen och sätta på sig löpskorna...är ju riktigt bra väder idag :). Men vad tråkigt med ditt becken som krånglar så, är det sen du varit gravid?
Här har jag idag varit och shoppat redan. Vår lilla butik i byn som säljer kläder och inredning ska stänga och slog upp portarna med 30-70% redan kl.07 imorse. Men dyra kläder från början så slutade iaf notan på över tusen spänn och jag tyckte inte jag fick så mycket...
Sååå himla söt han är lilla Bogge då han sover på köksstolen :).
Ha nu en underbar dag vännen, kram Ing-Britt

2013-05-30 @ 09:27:17
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Skorpan och Loppan säger

Härligt att det kändes bra, hoppas det håller i sig nu!

2013-05-30 @ 10:01:42
URL: http://skorpanloppan.blogspot.it
Åsa säger

Ang Genbäcks kan Du ju ha bättre tur beroende på vad Du ska ha. Men som sagt jag blev skitbesviken. Sämsta året.

Kollar Js facebook innan jag kör å skriver till Dig om jag vet någonting, men jag är säker på det blir ute eftersom de dansade ute igår å vädret är ju hur bra som helst även idag.

Har nu testat klänningen som jag köpte till Elin som avslutningsklänning å den blir bra, rekommenderar Blomhörnan, mycket fina barnkläder å de är väl normaldyra.

Har Du testat salladen på COOP? Från å med igår har även Åsele COOP salladsbar :) måste ju testa...

Har tror jag ännu en KATVIGklänning i Lurans storl om Du är intresserad?
Även en jacka, name it.

Ha en fin dag, vi ses om några timmar :)

*kram*

2013-05-30 @ 10:25:02
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
ansepanse säger

vilken 5-åring! hon måtte ha tränat mycket innan
du är duktig som kämpar på och hur är det med bäckenet, måste du om och om igen göra den där behandlingen? blir det aldrig bra?
kramisar vännen <3

2013-05-30 @ 10:59:54
URL: http://kinaguld.blogg.se
Fröken L säger

hejja hejja, vad skönt att du kan springa igen.. hoppas det håller sig nu..

kramkram

2013-05-30 @ 12:10:40
URL: http://liteomalltihop.blogg.se/
Tina säger

Wow! Vad duktig du är vännen! Jag kan i alla fall skryta med en promenad på 3 km i morse, det är ju bättre än inget i alla fall! Hoppas du får en fin eftermiddag hjärtat! KRAM

2013-05-30 @ 13:06:56
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Linda säger

hej heja... jag tänkte ge mig ut nu. men det är 27 grader ute så det kan bli TUNGT

2013-05-30 @ 13:07:37
URL: http://www.candygirl.nu
Lizas Lantliv säger

Va duktig du är som kämpar på!
Här blir det endast promenader o cykling...

Ha en fin dag!

Kramar Liza

2013-05-30 @ 13:33:15
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com
Johanna - Mamma till Leija säger

Duktig du e som kämpar på! Haha, jisses. Man vill inte bli slagen av en 5-åring :P
Har absolut ingenting att göra på jobbet, så läser lite bloggar...
Kram

2013-05-30 @ 13:33:16
URL: http://skuggis.wordpress.com
Nina Liljedahl säger

Åh vad du är duktig!
Här går det inte alls bra för tillfället. Motivationen tryter och mitt dåliga jag tar överhanden, inge bra..

Jag säger som du, tiden till att kommentera finns inte alltid. Men jag tittar in till dig med jämna mellanrum.

Men lille Bogge! Han måste verkligen ha varit jättetrött...sötnosen.

2013-05-30 @ 13:37:49
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Susan säger

Hejja dig vad duktig du är=)

Kramar

2013-05-30 @ 15:41:18
URL: http://susan.itelit.com
Maria Näslund säger

Hejja på !!! Du kommer väl på Tåsjöflåset den 15/6 nu då ?? Det finns en sträcka på 4 km i år så den tycker jag att du kan springa :)

Svar: Ja, jag hade faktiskt tänkt anmäla mig till Tåsjöflåset i år, men det går inte då jag i den vevan åker iväg på två internationella konferenser å jobbets vägnar, och kommer hem under helgen å lär vara lagom mör då... Så jag får sikta på nästa år ist, Du vet ju - tredje gången gillt ;-D KRAM KRAM!
Therese Bjärstig

2013-05-30 @ 22:23:31
Christin säger

Hej!

Bonnbönor är inte svåra att få till, de tar lite plats och blir ganska så höga. Men det blir i alla fall något och goa är dom, förvälda och med en klick smör på....
Har köpt körsbärsbuske och träd hos Genbäcks idag, det ska bli spännande och förhoppningsvis mycket gott.
Ha en fortsatt fin helg!!

Svar: Tack för svaret! Å så hoppas jag du njutit lika mycket som jag har gjort av den gånga helgen <3 KRAM
Therese Bjärstig

2013-06-01 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: