Starka naglar

 
 
Jag har aldrig långa naglar,
dels för att det inte är praktiskt med de
fritidsintressen jag har, dels för att jag har
väldigt mjuka och sköra naglar.
 
Jag tycker det är väldigt fint med välvårdade
och långa naglar andra, men lyckas aldrig
komma dithän själv...
 
Och det är kanske lika bra, för jag undrar
ärligt hur man torkar sig där bak om man har
riktigt långa naglar?!
 
Skit samma, nu kom vi lite från ämnet ;-P
 
Det jag vill tipsa om är Nail Vital Micro Cell 200,
ett lack som stärker och bygger upp den
egna nageln, och redan halvvägs in
i behandlingen kan jag konstatera
att lacket håller vad det lovar!
 
starka och friska naglar som jag har
för tillfället har jag nog aldrig haft nämligen :-)
 
Och på tal om friska, så blåser det just friska
vindar här i dag, men trots det var det skönt
att ta sig ut på en runda kring sjön
lunchen.
 
Det gäller ju att passa på, för i morgon lär
jag inte hinna ut då jag ska tillbringa dagen
i Björkarnas pollenallergins stad.
 
Björnloppet går av stapeln kommande tisdag,
och sista beskedet var att över 170 personer
är anmälda - jätte skoj!!!
 
KRAM
 
 
 
 
 



Hemlängtan säger

Tittar ner på mina egna naglar och de ser verkligen för trista ut just nu... Det har varit alldeles för mycket trädgårdsarbete för att ha fin naglar.

Hoppas att allt är fint med dig!

Kram, Jenny

2013-05-22 @ 14:09:27
URL: http://www.minhemlangtan.com
Ing-Britt säger

Hejsan vännen!
Kanske vore nåt för mig det där...jag har inte heller så starka naglar utan de går av mest hela tiden ;).
Här har vi haft väldigt tråkigt väder både igår och idag så någon fotografering av blommor har det inte kunnat bli. Men nu ser det faktiskt ut att skina upp lite granna så kanske jag kan hoppas på en fin em.
Så du ska iväg till staden igen, hoppas din allergimedicin hjälper dig.
Ha nu en fortsatt bra dag och mysig kväll, kram Ing-Britt

2013-05-22 @ 15:34:21
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Linda säger

Perfekt med produkter som håller vad dom lovar. Jag kör med TRIND - nåt liknande som är helt jäkla suveränt. En intesivbehandling på två veckor och sen har man starka naglar. Sen använder jag det alltid som underlack.

2013-05-22 @ 16:20:04
URL: http://www.candygirl.nu
Åsa säger

Är det något jag ALDRIG haft problem med så r det mina naglar, det är väl det mest positiva jag kan säga om min kropp ;-)

Meen ska Du till Umeå i morgon... Trodde ju vi skulle ses på MB.

Har varit på utvecklingssamtl, 1timme 50minuter långt.
Kan väl säga att det var en trött Åsa med värk som gick. Ut från skolan.

Är nu förjävla trött vill bara sova.

Kram

2013-05-22 @ 18:15:00
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Louice säger

Kanske skulle prova det för jag har inte heller särskilt starka naglar. Jag skulle gärna vilja ha långa naglar, men får inte ha det i jobbet, vilket man kan förstå. Vill ju inte riva sönder kvinnorna totalt på insidan ;-)
Kul med lopp, hoppas det går bra för dig! Själv sprang jag vårruset igår och blev riktigt nöjd med resultatet. Kul att känna att träningen ger resultat.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramar

2013-05-22 @ 18:52:08
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/
Znogge säger

Mina naglar är starka i sig själv men jag håller dem ganska så korta. Passar bäst i jobbet tycker jag...

Kram

2013-05-22 @ 19:29:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
Gardenhouse säger

Vilket bra tips! Jag vill inte ha långa (av samma anledning som du) men gärna starka ;)

Här blåser det med...

Sov gott, Sussi

2013-05-22 @ 22:10:35
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
cecce säger

Jag har fusknaglar som jag låter bygga mig:-) En lyx jag kostat på mig de senaste åren. Får mig att känna mig fin.-)

Lycka till i morgon!! Som jag sagt tidigare: Tycker du är så flitig och duktig med motionerandet. Önskar jag också var...:-)

Stor kram!

2013-05-22 @ 23:09:04
URL: http://www.ceccesblogg.se
A säger

❤❤❤❤❤❤

2013-05-22 @ 23:48:44
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Britt säger

Håller med dig om långa naglar,det är snyggt om dom är välvårdade.Men hur mycket samlas under långa naglar,hur många petar sina varje dag? Ja man kan undra....Ofta är det lösnaglar eller påbyggda.Men jag klipper ner mina,vill inte ha det i jobbet.Här regnar det,men vi ska åka med våra barn till lekkompaniet och leka flera timmar.Det ska bli så kul tycker barnen(och jaaag).Ha en bra dag.Kram

Svar: Ja jag håller med, i många yrken är det förbud för långa naglar å det är tur det med tanke på allt som kan samlas där och de skador de kan rendera på exempelvis barn, äldre eller djur beroende på vad man jobbar med... Lät som en toppen dag att få vara på lekkompaniet, det hade jag med gillat ;-D Har lovat barnen en dag på lekhus/djurpark/karuseller el liknande när Bogge slutar med blöja, å det gillar jag nog nästan lika mycket som de själva *ler* I helgen ska maken ha sin skogsmaskin på orten för en skogsdag som hans bolag arrangerar så vi ska dit och kika, skulle bjudas på skogfika (korv el kolbulle antar jag?) och så skulle jakt, skog och frilufsutställare hålla till där, så vi hoppas att det fina vädret håller i sig och att det blir en bra dag. Önskar dig en fin helg och en fin morsdag redan nu! KRAM!
Therese Bjärstig

2013-05-23 @ 06:15:10
Tina säger

Haha! Man lär sig att torka sig i rumpan vännen ;-) Haha du är för go! Åh vad jag längtar tills vi ses! KRAM

2013-05-23 @ 08:58:34
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
ansepanse säger

jag har heller inte långa naglar och det beror på att jag håller mina händer för mycket i myllan den här årstiden och förresten gillar jag inte att ha långa naglar :)
kramar vännen <3

2013-05-23 @ 11:09:38
URL: http://kinaguld.blogg.se
Petra säger

Hej hej!
Ja du. Den där allergin. De e så drygt.
Själv får jag ligga lågt pga min puls o blodtryck. Fick åka in akut i veckan. HAr för låg puls o blodtryck. De vet ej varför. Men jag blir andfådd av att resa mig upp bara. Så ngn löpning har de icke blivit. Jag som skulle sprungit årets första lopp igår. =( Kram

2013-05-23 @ 21:22:31
URL: http://zupermamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: