Allvädersstövlar säljes

 
 
 
I dag har Bogge och Luran fått nya allväderstövlar
i den modell ni ser ovan (Viking skor).
 
Det är tredje säsongen de får sådan här skor,
då de är outstanding på hösten innan snön kommer
och på vårsidan när det är snöslask.

 
 

Fjolårets skor blev köpta sent på säsongen och
är fortfarande i bra skick som ni ser.
 
Nypris är 399 kr/st, men dessa är till salu för
100 kr/st eller 150 kr för båda paren.
 
De är i stl 23 och stl 24
(Viking skor är något stora i storleken).
 
Vid intresse, maila mig på [email protected]
 
 
 
 



JennyHamberg säger

Jag köper 24:orna om dom finns kvar :-)

Svar: Har mailat dig :-)
Therese Bjärstig

2013-09-20 @ 17:03:33
Britt säger

Allvädersstövlar är toppen tycker jag brukar rekommendera föräldrar att köpa sådana.Är en jättebra höst och vår stövel..Den bruna muggen med blommor på visst är den gammal? Tycker att jag känner igen den på något vis,tror att jag har haft sådana muggar...Här har vi haft soligt,riktigt varmt men i morse bara 1 grad varmt så nu är hösten kommen.Skönt med härliga höstdagar,bara att sätta på sig varma kläder och mysa.Elda i braskamin,tända ljus och boa in sig som jag brukar säga.Ska också plocka undan blommkrukor och amplar,för snart fryser allt.Men det är svårt dom blommar än,vilken sommar vi har haft.Ha en bra helg.Kram

Svar: Ja, allvädersstövlar är det bästa jag köpt till ungarna (och jag har ju inside info om bra och lämpliga kläder då mamma/mormor jobbar på förskola, brukar tänka på att det ska vara skönt och varmt för barnen, men även praktiskt för personalen). Muggen är mycket riktigt gammal, var min mammas och pappas första gemensamma muggar och ett minne från min barndom, nu är dom i min ägo :-DÖnskar dig en riktigt fin helg, här har regnet äntligen upphört och jag hoppas på att ta mig ut och jaga en sväng i helgen. Massa kramar!
Therese Bjärstig

2013-09-20 @ 17:43:47
♥ Carina ♥ säger

Bra skor är viktigt. Lycka till med försäljningen :)
Kram och trevlig helg!

2013-09-20 @ 17:51:26
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Åsa säger

Är bara nyfiken på vart Du köpt de nya å vad de kostade?
Elin måste oxå ha ett par nya, hennes gamla har hon använt från april 2012 till nu och de är både lite små och mycket välanvända.

2013-09-20 @ 19:06:06
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
ansepanse säger

jättebra om någon annan kan få användning av dem :)
Sv: självklart är det så att barnen ska få välja vilken aktivitet de helst vill göra, simning låter bra :) för båda busisarna <3
bamsekramar vännen

2013-09-21 @ 10:34:24
URL: http://kinaguld.blogg.se
Moster Carol säger

Åh du får säga till tidigare nästa gång innan jag hinner köpa till tjejerna! :-P

Svar: Det tänkte jag ju inte ens på! Snacka om att ha huvudet under armen! Då hade ni ju givetvis fått ta dem!!!!
Therese Bjärstig

2013-09-21 @ 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: