Världens bästa mamma?!

 

 
 
När jag slog sönder Lurans platta
fick jag höra att jag var världens
värsta mamma...
 
Men undra just om jag inte blir världens
bästa mamma då hon får se denna?! :-)
 
 
 
 
 
Själv plattan är rosa, och nu blev det även
ett skyddande fodral i rosa (Luran drömmer
nämligen om en rosa platta) 
samt en drulle försäkring.
 
Den senare kanske behövs om jag
får låna plattan någon gång ;-P
 
Jag hinner emellertid inte ladda in spel
och göra plattan "färdig" i dag, utan den står
på laddning för tillfället och får bli
morgondagens överraskning till Luran.
 
Idag är det fullt upp, massor med saker
att ta tag i så här efter semestern.
 
Beställa böcker, göra läshänvisningar,
studiehandledningar, läsa in litteratur
och planera föreläsningar.
 
Switch säger det så försvinner tid och rum!
 
Jag kom på kl. 14.00 att jag missat lunchen...
 
Dessutom bör jag beta av makens bokföring
ikväll, samt lite andra praktiska saker.
 
Att kastas tillbaka till vardagen fick mig med
ens att vakna upp ur semesterlunken och
istället bli effektiv och fokuserad.
 
Hoppas det håller i sig bara ;-P
 



Linda / Candygirl säger

full rulle... lika bra det kanske.. här går det i sakta mak. tre barn på hela huset (av normalt 36 alltså)

Men jag antar att man kommer sova gott ändå i morgon. Och garanterat ha träningsvärk i benen.. för konditionen var det inget fel på efter juli. Men det märkes i benen att jag inte sprungit i backar... det är GRYMMA backar på min runda

2014-08-04 @ 14:32:32
URL: http://www.candygirl.nu/
Znogge säger

Du kommer att ligga bra till :-)

Kram

2014-08-04 @ 14:54:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Åsa säger

Väldans effektiv Du är första arbetsdagen, men det lär ju vara bäst att gå ut hårt och sedan bara öka... om drygt en månad är Du väl ute på jakt?
Var köpte Du Sveas platta? Kostade?
Här tjatar Elin om att få spela på min iPhone eller på iPad datorn är ju inte kul längre.
Märkligt väder, kvavt, varmt och ändå blåser det bland träden.
Kanske blir det åska mot kvällen.
Kram

2014-08-04 @ 15:08:47
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Sanna säger

Luran kommer nog bli riktigt glad, men jag tror nog du är världens bästa mamma ändå för luran <3 kramar

2014-08-04 @ 18:21:03
URL: http://sannassmahjartan.blogg.se/
Britt säger

Du blir nog den bästa mamman i världen nu när hon får en i rosa...Jasså du har börjat jobba,det är värst första veckan.Sen är man inne i jobbsvängen tycker jag..Det gäller också att komma i säng på kvällen och det kan vara lite svårt,nu när man få sova på morgonen....
Själv går min sista semestervecka till att hjälpa mina barn att flytta..Den yngsta ska flytta hemifrån till egen lägenhet och en ska byta lägenhet...Så jag har bestämt mig att aldrig flytta,fy Fabian så tråkigt.Enda fördelen är att man får rensa ur..Men det ska jag också göra nu när vi gör om hemma,inte spara på en massa prylar som man inte använder...Här är det så varmt,nyss åskat och regnat..Önskar dig en skön kväll.Kram

Svar: Hej du genomsnälla människa - och tusen tusen tack!!! Var så mycket i går så jag hade glömt att vittja brevlådan, så när jag gjorde det i går kväll fick jag en fin överraskning <3 Den värmde! Än en gång tack! Luran tyckte jag var så fin i den rosa tröja i morse :-) Andra dagen med jobb, och mycket riktigt, man kommer snabbt in i det. Semestern känns redan fjärran... Och huga, flytt är ingen favorit, har själv flyttat ett par gånger + att jag har en svägerska som också flyttat runt en del, och det är rätt bökigt. Såg bara när mina föräldrar skiftade hus med min bror och då vi städade ur efter min mormor.... Man samlar på sig på tok för mycket materiella saker, men de KAN ju vara bra att ha ;-) Här utlovas regn och åska efter lunch, så jag ska ladda ner sådant jag behöver för att kunna läs och jobba utan att vara uppkopllad. Kan vara klokt om åskan går hårt. Ha nu en skön dag, och så hoppas jag att flyttandet för dina barn går bra! KRAM
Therese Bjärstig

2014-08-04 @ 19:13:26
Johanna - Mamma till Leija säger

Nu kommer Luran bli glad! :)

2014-08-04 @ 22:35:59
URL: http://skuggis.wordpress.com
Susan säger

Ohhhh...rosa och fin....blir hon ju jätteglad så klart=)

2014-08-05 @ 08:37:13
URL: http://susan.itelit.com
FrökenTV, bloggen om tv och film säger

men åh, så fin

2014-08-05 @ 09:59:38
URL: http://efji.blogg.se/
ansepanse säger

åh :) Luran kommer att bli superglad och du är ALLTID världens bästa mamma :)
kramar <3

2014-08-05 @ 13:00:40
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: