Sand mellan tårna

 

Sand mellan tårna och strålande sol,
barn som badar och en härlig dag på stranden
- det är sommar med stort S :-)
 
 
 
 
 
Världens bästa grannar stod givakt på
gatan då jag kom hem från en cykeltur
på ett par mil och frågade om vi skulle
med ut och sola och bada.
 
Givet ville vi det!
 
Kruxet var bara att vår bil var
på verkstan i dag, men grannarna
är suveräna för de lånade helt sonika ut
sin andra bil till oss och körde oss sedan
ut med båt till världens mysigaste strand.
 
 
 
 
 
Väl framme så åt vi lunch,
färdigköpta sallader från salladsbuffén
och så frukt och kakor och massor
att dricka i värmen.
 
 
 
 
 
Barnen var i vattnet non-stop från att
vi kom till att vi åkte. Endast avbrott för
att fiska och dricka lite emellanåt.
 
Även vi vuxna hoppade i badade,
och det var riktigt, riktigt skönt i vattnet!
 
 
 
 
 
 
Men själv är jag en soldyrkare så jag
gillade mest att steka i solen ;-P
 
 
 
 
 
Norrländsk sommar då den är som bäst!
 
Ett lätt soldis och svaga vindar som gjorde
att vi inte besvärades av mygg, knott och
annat otyg, utan kunde njuta till max.
 
Tusen tack för en toppen dag
kära grannar <3
  
 



A säger

Så härligt! ❤️

2014-07-08 @ 19:11:24
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Jenni säger

Ser att vi badat i samma vatten idag ;) Vi var i Kilvamma och njöt i fulla drag!
Superhärligt i vattnet så jag var däri en hel del, blev nästan för varmt att bara ligga på standen.

Sen tycker jag du prioriterar helt rätt, vi måste passa på att njuta medan det är det här vädret, bäst där försvinner det! :)

Heja dig, du genomförde ju ett triatlon när du var i stugan! Riktigt bra jobbat! :)

Hoppas ni har det toppenbra, fast det tro jag nog att ni har! :)
KRAM

2014-07-08 @ 21:01:22
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Ing-Britt säger

Gokväll finaste!
Vilken underbar dag ni verkar ha haft, finns inget bättre än att bada o sola en varm dag som denna. Hade ni stranden helt för er själva? Ser sååå härligt ut :).
Jag har spenderat dagen i Stockholm med Tilda och ett par vänner, kan lova att det blev både varmt och jobbigt. Men fyndade mig en superfin ljusstake på room då de ska flytta från pub. 70% på allt i butiken...var synd att vi åkte tåg för jag blev kär i ett rumsbord.
Ha de nu så bra och fortsätt njuta av er semester på bästa sätt.
Kramar i massor ♡♡♡

2014-07-08 @ 22:14:30
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Linda / Candygirl säger

Ljuuuuvligt

2014-07-08 @ 22:35:36
Cissi säger

LYCKA!
Äntligen kom sommaren, och hoppas den stannar lääääänge ;)

Kram

2014-07-09 @ 10:25:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
znogge säger

Vilken härlig dag på alla vis :-) Även i dag är här varmt och skönt!

Kram i sommarsolen!

2014-07-09 @ 12:11:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Britt säger

Bada,bada vad skönt i den här värmen..Här har vi 29,3 i skuggan..Men man ska inte klaga,bara att gilla läget.Vi är inomhus och reparerar,en del saker som måste göras..Tänkte på dig i går,fick ugglor av en kompis.Tre små ugglor,jättesöta..(Köpta på Rusta.)Ha det skönt.kram

Svar: Åh, de där ugglorna på rusta har jag sneglat på flera ggr, de är så söta. De passar nog fint hos dig! Hoppas att det går framåt med renoveringen och att ni även hinner njuta emellanåt. KRAM
Therese Bjärstig

2014-07-09 @ 15:41:11
Johanna - Mamma till Leija säger

Åh, så härligt! :)

2014-07-09 @ 21:21:40
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: