Solstänkta dagar

 
 
 
Vilka dagar! Helt otroligt!
 
Jag tackar gudarna för denna sommarvärme,
den behövs för att ladda batterierna inför den
kalla och mörka vintern...
 
Här har jag haft en lång sovmorgon,
och sedan suttit lite med en forskningsansökan.
 
Men ska nog masa mig ut till stugan och fiska
lite senare i dag, måste hitta på något att
sysselsätta mig med då barnen inte
är hemma ;-P
 
De blir förresten kvar hos farmor och farfar
ända tills i morgon kväll, så det blir ytterligare
en kväll utan dem.
 
Unnar både dem och farmor och farfar att
få lite egentid tillsammans, men nu börjar
jag faktiskt längta efter mina busungar.
 
Men vi har ju hela nästa vecka tillsammans,
så jag ska istället försöka njuta av att bara vara!



Sanna säger

Du får passa på att rå om dig själv vännen, man blir rastlös när de inte är hos en. Vi får hoppas att vädret håller i sig och att vi får många fina dagar innan sommaren är slut. Kramar i massor

2014-07-23 @ 10:29:45
URL: http://sannassmahjartan.blogg.se/
Farmor säger

Och vi njuter,nu lunch ute,svea har gått på skattjakt hittat enligt henne ett fynd mera rat hos er hahahah.

Svar: Ha ha så hon har fyndat... det har jag med i diket ;-p kommer nog upp i morgon på dan för att sola å bada :-) kram!
Therese Bjärstig

2014-07-23 @ 10:44:37
ansepanse säger

förstår att du längtar efter dina busisar men som du skriver, både farmor, farfar, kontra busisarna trivs med egentid tillsammans, härligt :)
jo, det är vackra varma dagar nu, lite för varmt egentligen, men nej jag klagar inte :)
ha en bra dag
Sv: tack snälla för födelsedagshälsning :)
kramarna

2014-07-23 @ 11:23:21
URL: http://kinaguld.blogg.se
Åsa säger

Elin var borta mellan 16 - 20.30 igår å det var tillräckligt konstigt, skulle nog sakna henne grymt om hon var från mig några dygn... vi är ju inte vana att vara från varandra speciellt länge hon å jag :)

Sol å varmt, + 28 i skuggan, jag ska strax på sjukan, lär vara svalt inne på sjukstugan :)

Astrid är här å tjejerna leker helst inomhus, dricker saft, äter glass :)

Kram

2014-07-23 @ 13:22:00
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Ing-Britt säger

Hej finaste vännen!
Visst är det härligt med dessa vackra dagar, jag njuter för fullt och önskar det håller i sig sommaren ut.
Så skönt för dig med en ordentlig sovmorgon. Njut nu av lugnet och passa på att göra extra mycket JAG saker :).
Vilken härlig dag ni såg ut att ha haft igår, är allt skönast vid vattnet såna här dagar. Men hur du orkat cykla fem mil i denna värme är helt otroligt...jag är verkligen imponerad över dig <3
Ha de gott

2014-07-23 @ 15:30:30
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Linda / Candygirl säger

Passa på att ha vuxentid... :-)

2014-07-24 @ 00:11:05
URL: http://www.candygirl.nu
Johanna - Mamma till Leija säger

Njut nu av din egentid! Jag vaknade nyss ensam, väldigt tomt! Snart bär det av till stranden igen & då får jag ju träffa mitt lilla busfrö! :) Kram

2014-07-24 @ 08:52:25
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: