Vuxenpoäng

 
 
 
Hur nice är det inte att få börja 
morgonen med VF och kaffe?!
 
Jag fyller år i dagarna och har 
med anledning av det fått en
prövotid gratis med tidningen.
 
Inte så dumt så här i semestertider,
nu har jag tid att läsa en papperstidning.
 
Normalt nöjer jag mig dock att läsa
tidningen på nätet. Men en pappersversion
ger helt klart fler vuxenpoäng och nysningar
då jag inte tycks tåla trycksvärta?!
 
 



Skorpan och Loppan säger

Mysigt. Jag gillar prasslet :)

2014-07-21 @ 08:41:13
URL: http://skorpanloppan.blogspot.it/
Jenni säger

Göran har också fått en prova-på period, vi får ju dock bara tidningen varannan dag så känns lite sådär att läsa "gamla" nyheter!

Vi såg er när ni for iväg med kojan, Göran sa att nu åker fam. Bjärstig på husvagnssemester! ;)
Det är lite lyxigt att vara hemma själv, borta från barnen är inte roligt men ett par dagar hemma för en själv det kan vara skönt :) Passa på och njut! :)

Det är en silvrig bil, regnr. EEG så kanske du känner igen den :)

Ja, jag ska plita ihop ett inlägg senare, blir nog dock efter stugan för där tar det en evighet att ladda upp en bild...därför är det så jobbigt att blogga när man kommer hem, har så många bilder ;)
Var iaf ute nu på morgonen och sprang intervaller, känner mig verkligen duktig då jag tillochmed ställde klockan och for ut när alla låg och sov :) Men det var skönt :)

Ha en tipptopp vecka, den börjar bra iaf! :)
Kram

2014-07-21 @ 09:14:02
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Znogge säger

Vi har tidningen fredag till söndag men mitt i veckan hinns den aldrig med och då känns det onödigt. Lite av en vanesak inser jag också...

Kram

2014-07-21 @ 09:42:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Åsa säger

Go morgon, någon 'morgontidning" har vi icke, vi får tidningen ihop med övrig post på eftermiddagen å då är det ju för sent, då har vi hunnit läst på nätet.

Idag marknadens sista dag + sista dagen Js dotter är hos oss, känns som om sommaren typ är över då J bara har denna vecka kvar å sedan börjar han jobba.
Eftersom han är fritidspolitiker blir det väl strax upptakt till valet så innan valdagen är bortgjord i mitten av september lär vi knappt se honom.

Skulle blogga men kamerans batterier måste laddas innan jag kan föra över bilder till dator = blogga :)

Ha en fin måndag, kram

2014-07-21 @ 11:14:44
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Ing-Britt säger

Hejsan finaste vännen!
Visst är de lite vuxen poäng på att läsa tidningen till morgonkaffet så jag med min åldersnoja försöker låta bli ;).
Tilda är feberfri nu men den satt i länge hela 5 dagar och nu är hon väldigt snuvig så hon får ta det lugnt. Är ju tredje ggn nu på sommarlovet som hon har feber.
Pajen jag gjorde blev väldigt populär så den kan jag rekommendera, varvade brie, salami, rödlök och hällde sedan över en äggstanning.
Ha nu en riktigt skön kväll vännen, kram Ing-Britt

2014-07-21 @ 19:29:25
URL: http://hemodrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: