Logga

 
 
Jag knåpade ihop en logga till makens företag
för en tid sedan, och idag kom leveransen
med hans arbetskläder med loggan på.
 
Hoppas han blir lika nöjd som jag blev då han
kommer hem och får se det färdiga resultatet :-)
 
Och på tal om att se, så har jag nu påbörjat
säsong 2 på Orange is the new black.
 
Men jag får hålla mig tills ikväll, då jag
tittar på serien tillsammans med gubben...
 
Men i väntan på det får jag se Frost
tillsammans med barnen, det passar bra
en grå och regnig eftermiddag som denna.
 
Bogge hostar dessutom och ser lite klen ut,
men ingen feber så det är väl bara att
avvakta och se hur det utvecklar sig.
 
Jag har inga resor inplanerade till stan
den närmsta tiden, så det borde ju borga
för att barnen håller sig krya ;-)
 
 
 
 



Linda / CandyGirl säger

haha.. nej då lär dom väl klara sig från feber..

SNYGG logga..

tänkte på dig när jag passerade rondellen som gick mot Mo i Rana och Dorotea i går... :-)

Svara: Haha.. det blev en rejäl sväng. Skitskönt joggingväder. Så jag tog en längre än jag tänkte. 14,1 blev det - tur ungen inte hann börja efterlysa mig...

2014-06-09 @ 18:05:19
URL: http://www.candygirl.nu/
Znogge säger

Den loggan lyckades du verkligen bra med! Hoppas maken din blir lika nöjd :-)

Kram

2014-06-09 @ 18:06:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Ing-Britt säger

Hej finaste!

Klart Magnus kommer bli nöjd...annars vet jag inte hur han ser ;). Tycker den blev superbra och passande. Du lyckas då med allt du tar dig för <3.

Här har vi just nu 26,3 grader varmt och strålande sol, men som du vet ser jag inte mycket av det då jag är instängd på jobbet till 22. Tråkigt att ni har regn men mysigt att kunna krypa upp i soffhörnet när barnen somnat och mysa framför tv:n.

Ha en skön kväll, kramar i massor

2014-06-09 @ 18:39:24
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Sanna säger

Snyggt du är så duktig <3 får hoppas att det förbli friska busungarna. Kramar

2014-06-09 @ 18:58:21
URL: http://sannassmahjartan.blogg.se/
Life of Johanna säger

Snygg logga hoppas mannen med blir lika nöjd som dig.

Hoppas ni slipper feber... :)

Tusen tack , är själv riktigt nöjd med den sista

2014-06-09 @ 19:12:42
URL: http://lifeofjohanna.se
Britt säger

Snygg logga,jobbar man med skog ska det vara skog.. Det måste vara skönt med en sommarstuga,där barnen kan bada och ha det mysigt med allt vad skogen ger..Här har vi kalasat,grillat och gått på loppis..Jag köpte ritmallar och en trumma till "mina" barn.Skålar och tallrikar till sonen i svart och grått,men de fick jag ta själv(dög inte).Ibland kan man göra fynd på loppis,men jag försöker att inte handla till mig själv.Jag behöver inte så mycket,har fulla huset..Men ibland kan man inte låta bli...Här har solen strålat hela dagen,hoppas på lika väder imorgon kväll.För då ska vi ha sommarfest på förskolan..Det blir sång(barnen sjunger)tipspromenad,picknick i det gröna och till sist bjuder vi alla på tårta(på planka)sen är nog dags för de små att sova... Jag med.....Måste bara berätta att i fredags kväll,gick en älgko med två nyfödda kalvar utanför vårat staket.Bryr sig inte om oss människor,men så söööta kalvar..Vi behöver då inte åka på älgsafari i alla fall..Ha en skön måndagskväll.Kram

Svar: Ja givet att det ska vara skog i loggan för en skogs entreprenör, men du må tro att jag testade både det ena å det andra, alltifrån stubbar, barr och kottar figurerade i loggan innan vi bestämde oss för denna... Loppis är alltid skoj, man vet liksom inte på förhand om och vad man ska fynda, men precis som du försöker jag nu på senare tid att inte köpa på mig så mycket, men kul presenter och så devisen "en in och en ut" gör att jag ändå brukar ha svårt att inte gå på loppisar ;-) Idag slipper vi regn här, så jag borde göra ett ryck och måla hundhuset... men.. ja... vi får se! Så mysigt med sommarfest på förskolan, kan tro att det är uppskattat! Här har barnen från förskola till 9:an karneval i morgon, en form av avslutning förutom själva examen som är på torsdag, så även här håller vi tummarna för uppehåll iaf. Och så skoj att se älgarna på så nära håll, men som sagt, en älgko med små kalvar kan vara lynnig så se upp, är ju rädd om dig då du är ute å går/cyklar med vovven <3 Många varma kramar till dig, och tack för att du delar med dig av glimtar av ditt liv. Uppskattar alltid att logga in och läsa dina kommentarer <3
Therese Bjärstig

2014-06-09 @ 19:33:50
Emelie - Mamma till M säger

Tror absolut han kommer bli nöjd :) Du får uppdatera för mer info vad han tyckte ;)

sv. Ja krupp är riktigt otäckt, :(

2014-06-09 @ 23:01:05
URL: http://njutensmula.se
Jenni säger

Snygg logga!

Och vad läser jag, våtdräkt? Är du månne på väg att satsa på triatlon eller klasikern? ;)
För är det så hojta till lite, skulle vara en kul utmaning :)

Just triatlon håller ju på att bli stort nu, läst om det i massa tidningar och det finns ju en massa olika sorter. En del sprintlopp som inte alls är farliga...finns tävlingar i Umeå ;)

Du tränar på otroligt bra iaf!
Ha en bra dag!
KRAM

2014-06-10 @ 07:06:49
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
farmor. säger

Jättesnyggt blev det.

Svar: Ja, det blev bättre än förväntat med trycket i silver/reflex då går det ihop med klädernas reflexer och blev liksom enhetligt :-) Magnus var nöjd å det är ju huvudsaken!
Therese Bjärstig

2014-06-10 @ 07:34:12
Johanna - Mamma till Leija säger

Snygg logga! Hoppas alla håller sig krya. Går mycket virus nu... Kram

2014-06-10 @ 08:38:50
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: