Segdraget

 
Fjolårets enda älg satt ungefär lika långt inne som denna
artikel har gjort. Segt och långdraget, men med assistans av
andra duktiga människor så gick det till slut!
 
 
 
Efter en låååång (en allt för lång) process
så kom äntligen en artikel tillbaka nu i veckan
med utlåtandet "Accept unconditionally".
 
Så otroligt skönt att kunna lägga den
till handlingarna och fokusera framåt!
 
Copyright papper/avtal är inskickade och
endast en genomläsning och godkännande
av ett proof om någon vecka återstår nu.
 
Tänk att älgjakt både irl och på pappret
kan vara så segdraget, men likväl otroligt
tillfredsställande då det väl går vägen!
  
Med midsommarfirande i sikte och
tre dagars ledighet så hoppas jag att
dagen ska gå undan och att det ska gå
att fokusera på det positiva i tillvaron.
 
Gårdagens besked gnager ännu i mig, 
men jag ska inte låta min rygg sätta stopp
för mig och det jag vill göra.
 
Era kommentarer värmer oerhört ska
ni veta - tack för omtanken och att ni delar
med er av era erfarenheter!
 
 



Åsa säger

Ang beskedet om Din rygg... läkare, sjukgymnaster etc har tjatat sig blå för att få mig att acceptera min sjukdom och dess begränsningar, jag har fortfarande långt kvar men trots det eller just därför vill jag råda Dig att acceptera, lära Dig leva med Din rygg, det underlättar vardagen.

Så skönt Du nu är klar och fått godkänt, ett måste mindre så häri sommartid, skönt att kunna bocka av inför semester.

Ha en fin och förhoppningsvis varm & solig Midsommar, kram

2014-06-19 @ 10:09:03
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
ansepanse säger

härligt att du äntligen fick den biten klar :) nu kan du ha en skön midsommarhelg med ännu en arbetsuppgift avbockad
bamsekramen till er alla <3

2014-06-19 @ 10:43:57
URL: http://kinaguld.blogg.se
cecce säger

Så trist att läsa om din rygg…önskar inget hellre än att det löser sig på bästa sätt och att du kan fortsätta med din träning som du kommit så bra igång med!!
Hoppas också att du får en välförtjänt vila och en riktigt skön och solig midsommar!!

Kram Cecce

2014-06-19 @ 12:23:57
URL: http://www.ceccesblogg.se
Ing-Britt säger

Hejsan finaste vännen!
Åh vad jag lider med dig just nu, förstår att ditt svar på röntgen och vad läkarna sagt gnager i dig. Men jag tycker du ska se det positiva i ditt besked...nu vet du ju vad som orsakat din smärta och kan anpassa ditt liv efter det och förhoppningsvis få betydligt mindre ont...sen får du även tänka på allt positivt i ditt liv och glädjas över det ♡
Och du vad skönt att sprutan inte var värre att ta då har morsan rätt med andra ord, man vet ju aldrig med mammor ;). Nu ska jag försöka få tummen ur och ta den jag oxå.
Dina ugglor var väldigt fina precis som dina vänner du har omkring dig...
Nu ska jag ta min matsäck och åka till jobbet.
Ha en fortsatt bra dag, kramar i massor och kärlek till dig ♡♡♡

2014-06-19 @ 13:01:55
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Marie Nilsson säger

Å vad gott nu kan du fira midsommar ordentligt! Men tråkigt med ryggen.. vet precis hur det känns. Fick min "dom", artros i ena knät. Får inte löpträna alls. Men skam den som ger sig! Köpte mig en cykel, så nu cyklas det i stället :-) Å än så länge håller det "peppar peppar". KRAM

Svar: Ja cykla får jag med göra, så det får blir mer av den varan framledes... Å så i går gick jag i skogen med hunden för att sätta ut saltsten, härligt! Man kan ju röra på sig på så många andra sätt än löpträning, men surt är det även om jag kan fortsätta det i mer begränsad form, får var tacksam för det lilla... Ha det nu toppen på er resa så syns vi framledes! KRAM
Therese Bjärstig

2014-06-19 @ 13:49:05
Farmor. säger

Grattis till artikeln,ha nu en skön midsommar krama mina älskade små Änglar.

Svar: Ja det är skönt att artikeln är ur världen, å tusen tack för att barnen fick vara hos er i går så vi fick gå i skogen lite! KRAM
Therese Bjärstig

2014-06-19 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: