Ett tecken i tiden

 
 
Den här tiden på året så ökar alltid antalet unika
besök här i bloggen med 200-300 personer per dag.
 
En inte allt för vild gissning är att det är
advent/julinläggen som drar?
 
I år har emellertid julkänslorna inte varit lika
svallande som de brukar, och inläggen har således
varken varit särskilt många eller inspirerande...
 
Men trots det hänger ni kvar - tack för det!
 
 
 



åsa säger

Har Du bakat?

Tror jag ska köpa Saffransbullar på ICA idag :) vi kan tjuvstarta jag å Elin då vi är ensam hemma... lussebulle å glögg :)

Kram

2014-11-26 @ 08:31:14
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Boel säger

Mums vad gott :) Härligt med mycket besökare också ^^

Svar: Ja lussebullar är liksom starten på advents och julmyset! Det och glögg :-)
Therese Bjärstig

2014-11-26 @ 08:55:20
URL: http://boelish.blogg.se
Ing-Britt säger

God morgon finaste!
Åh vad gott det såg ut med lussebullar, måste baka det nån dag. Idag hinner jag nog inte tyvärr men ska nog köpa hem ingredienser om jag kanske hinner imorgon.
Ja iår är lite annorlunda då du inte alls verkar ha hamnat i rätta julstämningen ännu men det kommer nog och jag gillar ju dig o din blogg året om ☆~♡~☆
Nej nu lär jag ta o hoppa in i duschen så jag hinner med dagens uppdrag.
Ha en underbar dag, kramar i massor

2014-11-26 @ 09:05:59
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Britt säger

Lussebullar är så gott,men få se om man bakar några i år.Eller om det blir något annat med saffran.. Just nu är ryggen så paj,har gått till sjukgymnast men han ville att jag skulle boka röntgen,Ska till läkare på måndag,så nu är man hemma från jobbet..Ska köpa julklappar till mitt "barnbarn"min sons kompis barn.Köpte en liten stolsryggsäck till honom när han fyllde år,så nu ska jag köpa termos och saker som är bra att ha med sig (på jakt med pappa).För leksaker finns det massor av..Ev en ficklampa det brukar vara roligt att få..Ha en bra onsdag.Kram

Svar: Här blir det nog bara en liten sats lussebullar, är bara goda nybakade... sedan saffranskladdkaka och saffranslångpannekaka :-) Trist att höra om din rygg, lider med dig och anar hu du har det :-( Hoppas du snabbt får tid för röntgen och hjälp! Och en stolsryggsäck fick mina brorsdöttrar i helgen då de fyllde år, så till jul tänkte jag precis som du ev köpa dem termosar :-) För helt klart, nyttoprylar går hem, leksaker har ungarna ändå mängder av!!! Vila nu och va rädd om dig <3 KRAMAR
Therese Bjärstig

2014-11-26 @ 10:03:59
Sara säger

Åh så roligt ! Men du har ju sådan fin och inbjudande blogg så det är ju inte alls konstigt :)

Kram

2014-11-26 @ 10:13:53
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Linda / CandyGirl säger

Sånt är kul.. det är ett rejält uppsving även hos mig den här tiden på året.

2014-11-26 @ 21:10:33
URL: http://www.candygirl.nu/
Camilla säger

MMmm, ser gott ut! Och klart man vill kika in hos dig och din fina blogg :D

2014-11-27 @ 21:03:18
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: