Klappar

 
Lurans kusin fick detta då hon fyllde år, och Luran
blev eld och lågor och önskade sig samma lika
i julklapp. Så nu är det fixat! :-)
 
 
 
I år är jag ovanligt sent ute med klapparna,
men i dag klickade jag hem en hel hög från Lekmer
så nu känns det som jag har koll på läget och kan
pusta ut något så när.
 
Det saknas dock ännu några klappar, men de
tänker jag köpa i butik och inte på nätet.
 
Nätet är bekvämt på så sätt att man slipper
stress och trängsel med andra människor,
och så kan man få bra pris.
 
Trots det vill jag gärna gynna ortens butiker så att
de finns kvar och att vi behåller servicen.
 
Så de klappar som jag vet finns i närområdet
tänker jag köpa över disk :-)
 
Har ni fixat alla julklappar redan,
eller är ni sådana som gör det i sista minuten?
 
 



Ing-Britt säger

Gokväll finaste!
Här har jag inte köpt en enda julklapp ännu men jag brukar vara sen. Ska in till stan imorgon fm och köpa present till en veninna så då kanske det även blir nån julklapp.
Vad gullig kommentar du gav mig idag...visst önskar jag också att vi snart kan ses igen...kanske till våren vid Orbaden som vi pratat om. Är väl ganska mitt emällan oss :). Och gråa hårstrån har jag tyvärr väldigt gott om, tror nästan jag är helgrå numera men gör mig mindre än hur huden blivit slapp runt ögonen..men men alla blir vi ju äldre och vare sig kniv eller sprutor är min grej.
Ha en skön kväll.
Massa kramar

2014-11-25 @ 18:03:46
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
åsa säger

Inte en enda julklapp är köpt.
Brukar blanda nätet å lokala butiker, tänker som Du :)

Elin önskar sig kläder, pyjamas och en leopard ryggsäck, alltså en ryggsäck i färgen leopard :)

Mig går det ingen nöd på just nu ;-) men lite orolig är jag ju ifall jag skulle få tandvärk, liksom va faan gör jag då?

Skönt Du kunnat jobba undan lite å slipper känna Dig alltför stressad i slutet av veckan.

Hur har Du det med ryggen?

kram

2014-11-25 @ 18:07:47
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Life of Johanna säger

Jag har inte börjat, men skall ta tag i det i veckan som kommer :)

2014-11-25 @ 20:13:29
URL: http://lifeofjohanna.se
Lilla Malin säger

Huu, nee jag är lite allergisk mot folk som springer de sista dagarna innan jul och sen gnäller över hur hetsig högtiden är ;P Vi köper inga julklappar (eller det lär väl bli igen nästa år med lilleman) så det är rätt lugnt där. Det har dock blivit några saker som jag vet att mannen behöver ändå men färdig är jag absolut :)

Emmelie säger

Jag gillar verkligen shoppa på nätet men just julklappar tycker jag blir så krångligt om personen i fråga skulle vilja byta! Jag har köpt ett par men har det mest kvar, brukar vilja vara klar i början av december så man slipper stressa med det och förstöra den härliga julstämningen :-)

2014-11-25 @ 22:33:52
URL: http://mildarabarber.blogg.se
Linda / CandyGirl säger

Alltså.. jag har dom svåraste kvar.. ungens och makens... gahhh... vad hittar man till dom!

2014-11-25 @ 23:24:06
URL: http://www.candygirl.nu/
Znogge säger

Jag är så där lite mitt i mellan :-)

Kram

2014-11-26 @ 07:36:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Christin säger

Hej!

Jag var in till Wiik´s för någon vecka sedan för att köpa sånt som inte finns här hos Catharina´s..... OCH vilka grejer det finns där, leksaksavdelningen är ju helt magisk. Nu var jag på min egen leksaksavdelning men köpte inget garn denna gång vilket jag är väldigt stolt över att kunna avstå ifrån när man ser hur mycket fint det finns. Men visst är den affären som en adventskalender nästan? Jag minns Arnold´s i Ö Ormsjö och våra affärer i V Ormsjö då när man var barn, det var ju magiskt att gå in i dom under denna tid.

Mjöliga och söta kramar!!

Svar: Ja, jag gillar Wiiks skarpt, särskilt denna tid på året :-) Jag ska åka dit och handla på fredag tänkte jag, har en födelsedagspresent att fixa, samt även några julklappar... å därifrån brukar man inte komma tomhänt ;-D KRAMAR i massor till dig!
Therese Bjärstig

2014-11-26 @ 10:04:56
Popprinsessan säger

Jag har fixat en del av klapparna, har några kvar. Är ute i god tid för att vara mig!! Ha ha, är helnöjd att jag redan slagit in ett gäng och det fortf är november :-)
Kram

2014-11-26 @ 11:03:38
URL: http://www.popprinsessan.se
null säger

Jag brukar panikhandla, men i år är vi redan igång...men det går trögtm tycker det är så himla svårt!
Inte ens barnen vet vad dom vill ha :S

2014-12-01 @ 14:40:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: