Snö och första julmagasinet

 
 
 

Jag har en konstig känsla i kroppen,
både i går eftermiddag och nu ikväll
har jag fått lite feber och känner mig
smårisig. Inte sjuk, men inte
heller pigg :-/
 
Så gissa om det passar bra att få kura
ihop sig med årets första julmagasin
i soffan och dricka en stor kopp te?!
 
Gubben ska få en extra puss av
mig ikväll då det var han som köpte
tidningen till mig <3
 
Jag var förresten ute på en promenad med grannen
för en stund sedan och då kom det snöblandat regn,
 så det ska bli intressant och se om vi har
snö ute i morgon då vi vaknar...
 
 



Åsa säger

Här har det kommit nån form av snö i omgångar sedan lunchtid, dock bara blött till Elins besvikelse.

Snällt av M att köpa JULtidning till Dig.

Nu har jag väldans ont i bihålor, känns som vänster behålla ska sprängdas.

Nu börjar den store busa med den lille, dock måste vi vakta lite pga den stores storlek å ivrighet, synd om han trampar sönder den lille.

Kram

2014-10-09 @ 20:25:30
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Johanna - Mamma till Leija säger

Mysigt med tidningen! Krya på dig!

2014-10-09 @ 21:09:19
URL: http://skuggis.wordpress.com
Sara säger

Hoppas du mår bättre snart, men skönt att få mysa ner sig med ett magasin :)

2014-10-09 @ 21:57:41
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Znogge säger

Tack för tipset! Den kommer från dotterns förlag så jag ska höra om hon har den.

Krya på dig!
Kram

2014-10-10 @ 06:32:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda / CandyGirl säger

här är det snöregn. Det är vitt på bilar och gräs. Blött på hustak och vägar...

ha en skön fredag

2014-10-10 @ 06:40:11
URL: http://www.candygirl.nu/
Anonym säger

Först och främst - tack! :)
Det var en helt underbar dag, lever fortfarande i den bubblan och njuter för fullt :)

Blev tyvärr ingen pizza då halva byn var strömlöst så pizzeriorna hade stängt, men det lev en burgare från Myway och det var ju inte helt fel det heller :)
Har hela veckan "tagit igen", kanske lite väl mycket men nästa vecka tänkte jag ta omtag och börja leva hölsosamt ;)
Hade gärna hakat på soberoktober men tänkte att det inte var någon mening när vi hade vår helg att se fram emot, men jag kan iofs ta en sobernovember eller vilken månad som helst, bör inte vara något problem :)

Hoppas du inte tänker bli sjuk!
Ha en fin dag!
KRAM

2014-10-10 @ 07:26:16
Jenni säger

Jo, det var ju jag då ;)

2014-10-10 @ 07:35:57
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Ing-Britt säger

God morgon finaste!
Men vännen ska du bli sjuk igen...du har då utur. Hoppas verkligen att det är något som bara luras och att du idag vaknat pigg, kry och helt frisk.
Åh ett julmagasin det skulle jag verkligen behöva nu och pigga upp mig med nu när hösten börjar bli såååå tråkig och mörk. Ska nog ta en regnig promenad ner till affären och kolla om de har den. Hinner ingen längre promenad nu då jag väntar på firman som ska komma idag och ta bort våran gamla oljetank.
Ha nu en bra fredag, massor av kramar och kärlek

2014-10-10 @ 09:36:22
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Britt säger

Julmagasin ja snart är det jul.Men än har vi ingen snö, för här spöregnar eller vräker ner..Snön kan komma till advent tycker jag..Jag är också hemma från jobbet,förkyld och feber låg hela dagen igår.Lite piggare idag men inte bra.
Jag har köpt ljung och skulle göra höstfint nu i helgen så man får hoppas på tillfrisknande..Här ska det jagas älg i morgon,de har en stor kvar..Så man får hoppas att de yngsta jägarna får skjuta sin första älg eller hur..Krya på dig. Kram

Svar: Här kommer nu snöblandat regn till och ifrån, så det förvandlas till slask ute, även om det ännu är rätt mycket snö kvar. Barnen gillar det och även Mac som fick ut och springa lite i morse. I morgon börjar även vi att jaga igen, så jag hoppas vara 100% kry å slippa febern... Se till att verkligen vila, drick massor av te med ingefära och honung och håll dig varm <3 Luran ville att vi skulle basta, så jag ska försöka basta bort mina baciller i kväll! Lämnar ett gäng krya på kramar och hoppas du får en fin helg där du hinner göra höstfint med ljungen <3
Therese Bjärstig

2014-10-10 @ 11:40:16
Mamma Mindy säger

Mysigt med jul tidningen..dok kommer jag inte köpa något med jul innan första december..krya på dig söta.kram kram

2014-10-10 @ 11:53:19
URL: http://blondis81.blogg.se
ansepanse säger

stackars dig som har så ont i ryggen :( hoppas att medicinen hjälper dig
egen lingonsylt, det är mumma det :)
och så söt Luran är, nu har hon ju kort frisyr, jättefint
håller tummarna för att det går bra på synundersökningen
snö, nej det vill vi inte ha på länge än
Sv: det är ryggslutet och revbenen Nemo har ont i, jag har varit i kontakt med Blå Stjärnan, veterinären där sa att han har skadat, sträckt sig, i ryggslutet och behöver ta det riktigt lugnt, han får inte gå i trappor och inte gå på promenader, bara ut och göra sina behov, kopplad, själv märkte jag att han har ont i revbenen bak vänstra frambenent, Nemo får äta smärtstillande i två veckor till nu
bra att du inte säger något om det hela till Luran, nu får vi vänta och vänta, stackars Nemo ömmade just i revbenen idag så att han skrek till när jag skulle lyfta honom
en riktigt fin helg till er alla
stora kramar härifrån <3

2014-10-10 @ 11:56:40
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: