Ändrade planer hit och dit

 
 
 
Superservice på hancenter och en 
läkare som cyklade in enbart för makens
skull, gör att vi kan av- och omboka igen
och åka hem som planerat!
 
Lunch intas på Gyllene Måsen som måste
vara riktig lyxig då man får både is och
sugrör i muggarna ;-p
 
 



Ing-Britt säger

Hej finaste! Så skönt att allt löste sig och ni kan återgå till de först planerade tiderna. Gissar att du på så vis inte hamnar efter för mycket med jobbet. Hur är det med Magnus? Jobbar han än eller är han fortfarande sjukskriven? Måste vara besvärligt då man är egen företagare.
Vad mysigt det såg ut med er dag vid havet...och ni såg ut att ha hittat en strand där det inte var överfullt med folk.
Att åka till Ullared kan vara riktigt kul men jag kan förstå att du tyckte det räckte med köer efter att ha varit på Liseberg.
Här har jag idag försökt få trädgården att bli hyfsad igen men det är inte nåt av mina favoritsysslor så jag har tagit många pauser, vilket i sin tur lett till att det blir trädgårdsarbete imorgon igen 😜. Men har jag riktig tur kommer det upp nåt annat...:))
Kramar i massor vännen ❤️❤️

2015-08-05 @ 20:19:39
Linda / CandyGirl säger

Det är mumsigt där emellanåt.. jättelänge sen sist.. blir nog en gång innan sommarlovet är slut, skulle jag tro.
Kör försiktigt hem.

2015-08-05 @ 21:38:27
URL: http://www.candygirl.nu/
ansepanse säger

vad skönt att allt gick bra men hur är det med M:s hand? hoppas att allt är bra
kramar <3

2015-08-06 @ 13:12:49
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: