Skämskudde eller skratta?!

 
 
 
Här är en kille som har krav!
 
När vi var ut för att käka för någon dag sedan
spände han ögonen i kyparen direkt då vi
satte oss och frågade om det var ett bra
ställe där man fick is till colan ;-p
 
Som ni ser fick han is, men var ändå inte
riktigt nöjd då han första kvällen när vi
var ut och åt förutom is fick
sugrör i glaset...
 
Ikväll har jag bokat bord på en lite finare
restaurang, så vi får se om han blir
nöjd med det eller ej ;-)
 
 



Anonym säger

Haha, det är rätt! :)

2015-08-05 @ 08:48:29
Anonym säger

Haha, det är rätt! :)

2015-08-05 @ 08:48:29
åsa i åsele säger

Klart Bogge ska säga till hur han vill ha det, Ni betalar å bör ju få valuta för pengarna :) kram

2015-08-05 @ 09:54:16
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda säger

Helt rätt! Ruter i den killen! ;)

Svar: Japp han kommer bli en sån som skickar tillbaka mat och vin om det inte duger som vuxen, nu är det bara pölsa och pizza han klagar på om han serverad dock ;-p
Therese Bjärstig

2015-08-05 @ 10:42:26
ansepanse säger

nu skäms jag så att det svider, jag har inte varit inne på bloggsidorna på flera dagar och alltså inte sett att ni är i Gbg nu, jag som så gärna hade velat träffa er, ni är ju där även idag vad jag förstår men det blir svårt för mig/oss att på så kort varsel komma ner dit eftersom Maja sover nu och kommer att sova till 14, nu är jag verkligen ledsen, SÅ ledsen
allra varmaste kramarna till er alla från en ledsen långtbortimormor <3 <3 <3

2015-08-05 @ 11:12:00
URL: http://kinaguld.blogg.se
Farmor säger

Det är farmors kille de.Kram längtar efter små trollen.

Svar: De längtar efter dig med å ser fram emot ändå nästa helg ❤️ Hoppas det går bra nu med sista natten... Kram!
Therese Bjärstig

2015-08-05 @ 21:19:29
Linda / CandyGirl säger

man måste ha lite krav, såklart.

2015-08-05 @ 21:40:41
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: