Bugs

 
 
 
 
I förrgår kväll beställde jag nya
icebugs med bättre dämpning
än dem jag har nu, och det var
verkligen på tiden då jag hunnit
nöta hål på ena bakkappan...
 
Det enda som räddar mig 
från skavsår är mina ullstrumpor
från Skinnarmo, önskar jag hade
fler par av dem. Gudomliga!
 
 Dessutom "råkade" det bli ett
nytt vinterlöpset så att jag har två
att varva, plus en ny vinterjacka
från Didriksson :-)
 
Hoppas nu på snabb leverans 
och att allt passar!
 
 Här blir det stadigare kallare och
kallare, så någon jogg blir det nog
inte tal om ikväll :-( 
 
Jag borde masat mig ut i morse
så som jag tänkt, men hamnade 
i rensar tagen istället...
 
Så nu är Lurans byrå fylld med
enbart sådant hon kan ha och 
två påsar utrensade kläder fick
följa med kusinen hem.
 
 



Anonym säger

åh vad snygga, jag ser att du sitter vid din data just nu, roligt, jag ska läsa de andra inläggen sedan men jag tänkte att du kanske ser att jag är här nu
Sv: tack för de vackra orden dagen innan julafton, jo vi hade en fin jul, det var bara vi tre och vovvarna på julafton, på juldagen var mamma här och åt julmat, vi tittade på baletten Svansjön och vi spelade kina-schack innan mamma ville bli skjutsad hem igen
det ledsamma som hände var att jag redan några dagar innan kände så smått och som jag på julaftonsmorgonen kände med bestämdhet, var att jag återigen fått regnbågshinneinflammation, envis som jag är ville jag inte förstöra själva julafton med ögondropparna, så jag väntade till juldagen med att börja behandlingen igen, imorgon ska jag ringa till ögonmottagningen på lasarettet och höra varför jag får det om och om igen, att det inte dröjer mer än ett par dagar upp till knappt två veckor innan inflammationen är ett faktum igen
massor av kramar till er alla <3 <3

2015-12-27 @ 19:06:17
ansepanse säger

inte anonym, det var ju jag :)

2015-12-27 @ 19:06:38
URL: http://kinaguld.blogg.se
Anonym säger

glömde förresten skriva att vi fick snö inatt, det snöade även lite på morgonen, sedan har det töat men det ligger fortfarande kvar rätt mycket
tråkigt om allt skulle försvinna nu när vi äntligen fick lite snö, du skulle ha sett glada vovvar och en jätteglad Nemo som fick springa av sig på den snöiga fotbollsplanen
önskar er alla en mysig kväll <3
massor av kramar <3

2015-12-27 @ 19:23:55
ansepanse säger

jag förstår inte varför jag hela tiden blir anonym,
det var i allafall jag igen

2015-12-27 @ 19:24:57
URL: http://kinaguld.blogg.se
Carolina säger

Vad härligt med lite nytt! Ska önska mig ett par Icebugs inför nästa vinter! Längtar så himla mycket efter att springa nu och det lär vara tungt den första tiden efter graviditeten men ack så skönt. Börjar tröttna på lugna promenader... :) Förhoppningsvis hinner jag ut på skidorna också innan säsongen är slut! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en härlig julhelg! :)

2015-12-27 @ 19:29:39
URL: http://carpia.blogg.se
Petra säger

Hej . Vart beställer du dom? Sugen på nya bugs oxå.

2015-12-27 @ 20:16:36
URL: http://zupermamman.blogg.se
Petra säger

Hej . Vart beställer du dom? Sugen på nya bugs oxå.

2015-12-27 @ 20:16:36
URL: http://zupermamman.blogg.se
Petra Ekberg säger

Hej hej. Jodå, börjar gå åt rätt håll nu. Äntligen fått hjälp med tösen. Så stora utredningar nu. Jag e fortfarande sjukskriven pga utmattningssyndrom. Men de går äntligen framåt. Springer än, för att överleva helt enkelt. För att kunna andas o för att bara få va mig själv för en stund. Följer din blogg såklart. Har börjat fundera på att plocka upp bloggandet igen. Men vet inte vilken jag tar vid. Antagligen zupermamman då de där med sockerfritt dog ut efter tre månader. Blev för mkt för mig när allt runtomkring bara rasade sönder o samman. Gått upp sammanlagt 14 kg detta året. Men för 7 veckor sen sa jag stopp till mig själv. Nu va de nog! O på sju veckor har jag gått ner 8 kg. Ja jag har väl gårt upp ngt nu under julen. Men vem gör inte de. Kramar fina fina du

2015-12-27 @ 21:14:26
URL: http://mittlivmittval.webblogg.se/
Linda / CandyGirl säger

Snygga. Mina får hänga med i vinter också. ett måste om man ska springa vintertid ju.

2015-12-27 @ 23:19:31
URL: http://www.candygirl.nu/
Anita säger

Snygga :D

Svar: Ja, men hittade ett par ännu snyggare, dock fanns de inte i min stl så då fick det bli de här, men det viktigaste är att de är sköna, hoppas på det då det är en ny variant jämfört med dem jag har nu... KRAM!
Therese Bjärstig

2015-12-28 @ 08:03:13
URL: http://siliiins.blogg.se/
åsa i åsele säger

Bra skor är viktiga :)

Rensa garderoben både min egen å Elins borde jag göra, men det får vänta lite.

Elin ska på bio med Astrid,
det var kompislek igår å blir väl så även idag,
Elin blir ju knäpp då hon måste vara själv för länge ;-) vi bor fel till ibland.

Skönt Din mor orkade vara med å fira jul,
jag hoppas hon får må bättre snabbt,
att hon nu efter Nyår får hjälp.

kram

2015-12-28 @ 10:55:17
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: