Läcker lampa

 
 
 
När jag hittade denna lampa
på Blomster var jag tvungen 
att slå till.
 
Den passar perfekt hemma 
hos mig i vardagsrummet.
 
Jag har hängt den i fönstret
vid altandörren där jag 
vintertid brukar ha en
ljuslykta.
 
Denna lykta/lampa går på
batteri så den känns verkligen
brandsäker!
 
Och det är perfekt att kunna 
hänga den vart man vill utan att
behöva ta hänsyn till eluttag :-)
 
 
 
 
 
 
Så här i elfte timmen har
jag äntligen fått tummen ur och
gjort polkabräck och snott ihop
två skaldjurspajer som är ett 
måste till jul för mig.
 
En ska med till julfirandet i
morgon, och en ska vi mumsa
på ikväll under uppesittaren
när vi spelar Bingolotto :-)
 
Måste jag välja på julskinka
och skaldjurspaj vinner det 
senare som är ett måste
till jul.
 
Har ni något "otraditionellt" på
ert julbord som ni infört som
en egen tradition?
 
 



Anonym säger

Låter smarrigt! Har du något recept på pajen? Testade ett nytt recept på en skaldjurstårta med kavring i år, hoppas att den blir god.
Önskar er en riktigt god jul! Kram

2015-12-24 @ 08:26:10
Popprinsessan säger

Hm, det var min kommentar som blev anonym :-)

2015-12-24 @ 08:26:44
Mikaela säger

Snygg lampa :)

Svar: Ja visst är den! Den pryder verkligen sin plats här hemma :-) God fortsättning!
Therese Bjärstig

2015-12-25 @ 10:58:10
URL: http://orsin.blogg.se
Lizas Lantliv säger

Men åh så fin lampa!,
Och så smart med batteri!

Kramar!,

2015-12-25 @ 19:24:30
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com
Linda säger

Super snygg lampa, jag tror jag måste göra ett besök på blomster. Har ju tillochmed ett presentkort där :)

God fortsättning!

2015-12-26 @ 10:02:52
URL: http://lertorp.blogg.se
ansepanse säger

jättetjusig lampa, jag fick tag i en batteridriven adventsljusstake men inte lika fin som din dock
något som jag själv har infört, även hittat på ingredienserna till, är en sallad som blivit en favorit
kramar <3

2015-12-27 @ 18:59:18
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: