Överraskningar

 
 
 
 
I veckan som var damp två 
hälsningar till barnen från Britt
i Orsa ner i vår brevlåda.
 
Tuuusen tack, barnen
uppskattade verkligen korten,
men längtan efter en liten hund
blev ju inte direkt mindre ;-)
 
 
 
 
 
 
Och ikväll må ni tro att barnen 
gjort stora ögon.
 
Självaste tomten har nämligen
varit förbi och vinkat och lämnat
godis på bron till barnen.
 
Sådant är verkligen stort när man
är liten och väntar och längtar
efter julafton :-)
 



åsa i åsele säger

Så kul med överraskningar så här i juletid, kram

2015-12-19 @ 20:53:53
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Znogge säger

Så trevligt med överraskningar! Hör liksom julen till...

Kram

2015-12-20 @ 09:39:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Johanna säger

Så fina överraskningar! Tomten hade lagt massa julklappar under granen när jag hämtade hem Leija från dagis i fredags. Gissa om L blev paff! :) Kram

2015-12-20 @ 10:41:29
Linda / CandyGirl säger

och det var ju ingen liten godispåse heller... spännande...

2015-12-20 @ 21:44:59
URL: http://www.candygirl.nu/
Jessica Högberg säger

Oj oj så tidig tomten var hos er! ;)

2015-12-20 @ 22:43:38
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Susanna säger

jag nog tänka mig vad glad de blev =) hoppas du haft en fin söndag.

Kram

2015-12-21 @ 03:16:40
URL: http://baralite.blogg.se
Anonym säger

Åh vad spännande med besök av tomten! Så skönt att höra att det inte var något "allvarligt" med din mamma vännen! Jag hoppas hon kryar på sig snabbt. Självklart ska du få se granen, den kom upp igår men vi måste köpa några fler ljus till den sen ska jag fota den så får du se. Många varma kramar!

2015-12-21 @ 09:36:24
christin säger

Jag hoppas och antar att du/ni får en fin julhelg!
Sen så åker väl granen ut illa kvickt och det är väl lika bra det. Jag klädde julgranen på Tjärnmyra igår och här hemma ids vi inte klä någon gran så det blir en kort och intensiv njutning för oss.

Ha det så bra!! Kram!

Svar: En riktigt fin julhelg och avslut på året till dig och de dina med <3 Vi åker till byn för julfirande, så här känns julen verkligen lugn å avslappnad, vi ska ta dagen som den kommer å bara njuta Det enda som jag tror jag måste fixa i sista minuter är grisfötter. Tänkte hoppa dem i år, men nej, det blir nog nasse tassar ändå! KRAMAR
Therese Bjärstig

2015-12-21 @ 09:58:15
Jenni säger

Kul att tomten tittat förbi, Rasmus är väldigt inne på det där med tomten, så pass att jag tror Sanna åter blivit övertygad :)
tycker det är så mysigt att disskutera med barnen om tomten och hur det egentligen går till. Bästa var ifjol när vi var på Jamtli och vi fick träffa tomten, som var den RIKTIGA tomten enligt Rasmus.

Ha en riktigt skön jul och passa på och vila, njut och äta gott :D

Ps, så himla duktig du är som böjrat jogga igen, jag måste ta tag i mig själv!

Kram

2015-12-21 @ 14:44:28
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
ansepanse säger

vilken snäll tomte som kommer så där med lite försmak av vad som komma ska :)
vilka söta vovvar, Nemo och Sluggo har två sådana där "tjejer" som vi träffar på ibland på förmiddagarna vid fotbollsplanen, de är väldigt små och blandningar med chihuahua
kramar <3

2015-12-21 @ 19:27:17
URL: http://kinaguld.blogg.se
Christin säger

Ja men det är väl klart att du måste fixa grisfötter!!!! Annars blir det väl ingen jul.....

Hälsa till hela storfamiljen i Svanaby!!

Kramar!!

Svar: Eller så får det bli grisfötter till trettondagen... Bättre att sprida ut godsakerna tänker jag ;-) kramar!!!
Therese Bjärstig

2015-12-22 @ 10:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: