Bubblegum

 
 I vanliga fall kör jag på diskreta vaniljdoftljus, men detta
med bubblegum doft var inte så dumt som omväxling!
 
 
Här bar det sig inte bättre än att husläkaren
själv blev sjuk, han klagar på ont i örat och
hostar så han fick bli hemma i dag.
 
Vi får se hur det utvecklar sig...
 
Som tur var fick Luran åka upp med grannarna
till skolan i morse, och Bogge sköter sig (ännu) så
att jag kan jobba. Avslutar en del i undervisningen
i dag, och har sedan bara examinering av
slutuppgifterna kvar i mars.
 
Ikväll kommer farmor, farfar, faster och farbror
på middag för att fira Bogge som fyller år
i morgon - jag hoppas han är pigg nog
för det, för han har lääängtat!
 
Jag borde väl röja och städa här hemma,
men det kommer jag inte att hinna...
 
Jag är glad om jag hinner få mat på
bordet! Så jag kör en fuling, och tänder
ett doftljus så luktar det i all fall som
att man har städat ;-)
 
 



Ing-Britt säger

Hej finaste!
Tråkigt att ni inte mår bra vare sig du eller din söte husläkare. Men så är det väl i wabuari... eller vad du brukar kalla denna månad ;).
Idag ska jag och min vän Cissi in till stan och äta och sen gå vidare för en dejt med Mr.Gray Ska bli riktigt trevligt och jag hoppas att filmen fängslar mig lika mycket som boken gjorde.
Har du testat tranbärskapslar mot din UVI brukar hjälpa om man känner av det i tidigt stadie.
Ha nu en bra dag och hoppas Bogge inte blir sämre.
Kramar i massor <3

2015-02-24 @ 10:18:30
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Petra säger

Men sluta?! Har ni inte haft nog?!!
Stackare. Hoppas Att han orkar firas. Mys att bjuda hem farmor o farfar. O köpetårtan funkar kanon. Varför ska vi mammor alltid ha dåligt samvete? Släpp de o njut av firandet du oxå!
Här e en riktig pissdag. Skriver mer sen. Mår du bättre idag?
Botade pussarna igår?

Kramar

2015-02-24 @ 11:27:05
URL: http://mittlivmittval.webblogg.se
ansepanse säger

långtbortimormor tycker så synd om den lille husläkaren som själv har åkt på "sjukdom" hoppas, hoppas att han känner sig tillräckligt pigg nu när farmor, farfar och faster kommer för att uppvakta honom
Sv: jag glömde förresten skriva igår om din kommentar att det verkligen värmde hjärtat mitt att räknas med som "familj"
snön som kom igår har regnat och töat bort :( det är tråkväder här och det ska antagligen komma mer blötsnö i eftermiddag
massor av kramar till er alla och en extra till Bogge-mannen <3

2015-02-24 @ 11:47:47
URL: http://kinaguld.blogg.se
åsa säger

Så jäkla otur att Bogge blir sjuk lagom till fylla år dan... mu måste Ni väl gjort bort alla sjukor för denna vinter, det måste vara Er tur att va friska.

Jag har fortfarande problem med bihålorna å har börjat få ont i halsen :( är ju dessutom ständigt trött.

Idag började J jobba... förhoppningsvis håller han sig på bena nu.

kram

2015-02-24 @ 11:53:38
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
mamma mindy säger

ja livet är hårt men man blir så stark av motgånar o sorg också..Jag är en helt annan person nu än vad jag var en gång i tiden innan allt hände..Ha en fin dag..Ljuset ser ut att lukta så gott.Ha en fin tisdag.kram kram

2015-02-24 @ 12:52:18
URL: http://blondis81.blogg.se
Susan säger

Men åhhhh¨...ett sådant doftljus vill jag också ha. Vart hittar man det=)?

Kramar

2015-02-24 @ 18:32:43
URL: http://susan.itelit.com
farmor säger

Tack för en supergod middag.kram♥

Svar: Tack för att ni kom och förgyllde kvällen å för Bogges fina presenter <3 KRAM
Therese Bjärstig

2015-02-24 @ 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: