Udda men matchande

 
 
 
 
Det blev en hel del shopping i helgen,
jag passade på att köpa alla födelsedags-
presenter till Bogge, men också en klänning,
makeup och en ny korthållare till mobilen
till mig själv.
 
 
 
 
 
 
Dessutom hittade jag mina favorit muggar
på rea, så då var jag bara tvungen att köpa
två till som är udda men ändå matchar mina
övriga muggar från Green Gate.
 
Förutom den blommiga som var den enda
rena (resten står i diskmaskinen) så har jag
en likadan prickig mugg i grönt och två
muggar med blå färgsättning.
 
De är alla olika, fast passar ändå ihop :-)
Sådant gillas!
 
 
 



fia säger

dessa muggar är ju sååå fina .
förstår att du köpte dom är ju jätte fina i hop.
kram.

2015-02-24 @ 14:17:12
URL: http://fiasdrommar.blogg.se
Anonym säger

Härligt med lite shopping! Muggarna är ju så fina!
Kram!

Svar: Ja shopping är aldrig fel, å muggarna må vara snygga, men det bästa är att de är så GODA att dricka kaffe ur! :-)
Therese Bjärstig

2015-02-24 @ 14:32:38
åsa säger

Green Gate gör så fina saker, gillar Dina muggar :)

Huvva stackars Bogge, blir nog bäst att låta läkare kolla honom, kanske behövs penicillin.

Jag ska ta en tur till Axbergs efter J kommit hem,
ska skjutsa hem A på vägen... erbjöd mig skjutsa hem då jag måste köpa koppel, behöver ett koppel till varje hund, nu har jag bara "valpkopplet" å det känns inte okey.

kram

2015-02-24 @ 15:21:22
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
mamma mindy säger

Världens finaste och godaste koppar att dricka kaffe ur.Äger inga själva men när jag är hos min vän så serveras kaffe och det smakar så gott :) Får önska mig några när jag fyller år av min vän :) Ska redan tipsa henne :)
April men snart är det där också. Ja nu vill man att barnen ska vara friska och krya och slut med bacillerna...så trött på det i morgon är det dax för min dotter att gå tillbax till förskolan o busa några timmar..Ja man kan inte mer än vaba när man måste så får de tror va de vill..vi är inte ensamma om det...Har med vabat varje vecka alla fall några av dagarna..finns fördelar att jobba skift o kvällar..Ha en fin eftermiddag.kram kram

2015-02-24 @ 15:32:28
URL: http://blondis81.blogg.se
Britt säger

Kan inte jag få låna din husläkare,man kanske har en annan diagnos om man får gå till honom..Och pussar delar han också ut,då blir man frisk direkt eller hur?Bogge han är sööt han.
Snygga muggar,är de gomuggar att dricka ur?Älskar också muggar,rensade skåpen förut.Men jag har köpt nya och fått av en kompis.Det blir en favorit av muggarna som man använder mest.
Det var bra städtips ska testa det,det är ju efter kalaset som man ska städa.Krama och hälsa till doktorn att han ska ha en rolig födelsedag. Kram

Svar: Ha ha jo jg skickar min husläkare till dig så fort han slutat snora ;-) Han tar inget i betalt men vill gärna ha pannkakor till lunch innan han åker *skratt* Och muggarna är förvisso fina, men det bästa är att de är så GODA att dricka ur, först skrattade maken åt mig då jag hävdade det, men fått krypa till korset han med, för han använder enbart dessa muggar numera ;-D Och helt rätt tänkt, jag städar EFTER kalaset, då får barnen röja hur de vill, smart! Önskar dig en fin dag så ska vi fortsätta fördriva dagen! KRAM
Therese Bjärstig

2015-02-24 @ 16:10:48
petra säger

Fina!
Ja lova att njuta av kvällen. Mys och bara umgås.
Om UVI blir värre så sök direkt. Min gick upp i njurarna en gång! AJ!!
Va rädd om dig fina fina du.
Kramar

2015-02-24 @ 16:14:40
Susan säger

Det var fina muggar absolut=)

Kramar

2015-02-24 @ 18:30:56
URL: http://susan.itelit.com
petra säger

Hoppas att kvällen blev bra.
kram

2015-02-24 @ 19:29:30
Vegetarians Always Win säger

Gillar dom också! Har bara en dock för dom passar egentligen inte in i min inredning ;) Hihi..

Svar: Ha ha skönt att höra fler är lika nördiga, brukar nämligen byta porslin utifrån färgsättning i köket :-)
Therese Bjärstig

2015-02-24 @ 23:01:15
URL: http://vegetariansalwayswin.com/
Znogge säger

Just den typen av matchning gillar jag också! Färg, mönster men ändå harmoni! Grattis till fynden :-)

Kram

2015-02-25 @ 07:27:33
URL: http://znogge.wordpress.com
Petra säger

Hipp hipp hurra för fina Bogge idag!!
Grattis
Kram

2015-02-25 @ 09:09:56
URL: http://mittlivmittval.webblogg.se
Cissi säger

Jätte fina!

sv: Ja enklast är inte så dumt ändå ;)

2015-02-25 @ 10:27:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Ing-Britt säger

Hejsan finaste!
Dom där kopparna är verkligen både fina och goda att dricka ur. Jag har sex likadana men önskar att jag köpt olika istället...är ju mycket roligare o de matchar verkligen varandra vilka man än har.
Filmen var riktigt bra enligt mig men med ett väldigt snopet slut så nog ska jag allt se de kommande böckerna också. Ska bli kul att höra vad du tycker efter att ha sett den...vill ju inte avslöja nåt ;).
Hoppas ni känner er bättre idag både Bogge och du från era krämpor. Själv vaknade jag idag med ågren över att semestern nu är slut och jag strax ska iväg och jobba, tänk vad två veckor går fort.
Ha nu en bra lillördag vännen
Kramar i massor <3

2015-02-25 @ 11:00:46
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
ansepanse säger

det är roligt när man kan kombinera ihop lite olika färger och mönster, de är riktigt söta
Sv: stackars, stackars Bogge-mannen <3 hoppas att han känner sig lite bättre idag så att han orkar fira sin 5-årsdag
det är tråkväder idag också, grått och trist och även fast det inte ska regna, så gör det faktiskt det ändå :(
massor av grattiskramar till Bogge <3 härifrån oss och kramar till er andra också <3

2015-02-25 @ 11:32:13
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: