Kryddan i livet

 
 
Kryddan i livet är onekligen att skratta
och ha roligt med vänner!
 
Gårdagen var toktrevlig, och jag hade 
turen att träffa många människor som 
jag inte sett på år och dag :-)
 
Dessutom vaknade jag utan halsont i 
morse, så jag hoppas verkligen att jag
gjort bort alla sjukor för den här gången.
 
Är grymt sugen på att träna och komma
igång igen, då jag så gärna hade velat
springa en halvmara i år...
 
 
 
 
 
 
Har just vattnat på mina kryddor på altanen,
dom har tagit sig riktigt bra med tanke på hur
små de var då jag planterade dem.
 
Så snart kan jag nog börja använda dem :-)
 
Vilken trist maträtt som helst känns
så mycket lyxigare och godare om man
får klippa över lite färska kryddor!
 
 



Jessica Högberg säger

Låter som en härlig kväll... det halsonda är nog bara för att du ska vila idag;) Egna kryddor är grymt!

2015-07-12 @ 14:44:03
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Znogge säger

Glada kvällar med trevliga vänner är verkligen guldkant på tillvaron! Hoppas halsen hämtar sig snabbt.

Kram

2015-07-12 @ 16:34:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Johanna - Mamma till Leija säger

Ja, att få skratta med goda vänner är verkligen underbart! :) Skönt att du mår bättre nu! Kram

2015-07-12 @ 17:36:00
URL: http://skuggis.wordpress.com
Ing-Britt säger

Vilken härlig kryddodling, jag har inte några kryddor iår förutom myntan ute i stugan som går in på sitt fjärde år i samma korg...finns snart inget kvar av korgen då den stått ute året runt ;).
Kul med en utekväll o träffa folk som man inte träffar så ofta. Här har vi haft en solig helg och valde att göra lite dagsutflykter istället för att åka till stugan. Kul då vi sällan gör det, brukar ju annars passa på att utnyttja stugan om vi alla är lediga när solen skiner.
Ha nu en skön kväll o hoppas verkligen du vaknar även imorgon utan halsont.
Kramar i massor ❤️❤️❤️

2015-07-12 @ 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: