Lykta modell XL

 
 
 
Svärmor vet minsann vad jag gillar :-)
 
Jag fick nämligen denna superläckra
och stora lykta i födelsedagspresent.
 
 
 
 
 
 
 
Den sprider ett så mysigt ljus nu
då det börjar skymma.
 
Man skulle även kunna lägga en
ljusslinga däri, eller använda den 
som en stor vas alternativt 
plantera en växt i den.
 
Gillar prylar som man kan variera 
användningen på!
 
Tuuusen tack ❤️
 
 
 
 



Anonym säger

Snygg lykta! Jag skulle vilja ha ett stort förråd så jag kan ha mycket lyktor och dylikt och variera med, men det saknar vi!
Haha, ja det är nog bäst att ni tar plats för vi räknar med att det blir rusning! :-) eller kanske inte, vet inte hur Göran tänker fixa tältet men har han sagt så har han :-D
Ha en bra dag!
Kram

2015-07-29 @ 09:34:12
Anonym säger

Jenni var det! :-P

2015-07-29 @ 09:34:35
Lena i Wales säger

Vad fin!

2015-07-29 @ 11:48:44
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Linda / CandyGirl säger

Gud så läcker...

2015-07-29 @ 13:40:49
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: