Underbart



En underbar kväll i stugan.

Barnen sover och jag och maken
har tagit en kvällspromenad med
Bus utmed vår skogsbilväg.





Väl hemma igen plaskar det rejält
så då ror jag ut så vi kan vittja 
saxen, en liten gädda hade gått 
på så plasket lovade mer än
det levererade...

Men spännande ändå!

Detta är livet på en pinne <3






Camilla säger

Så vackert! Förstår att ni trivs. Önskar att jag hade möjlighet att ha en sådan stuga vi med.

Svar: Ja, stugan är en rikedom, en oas där vi njuter till 100%. Utlandsresor och upplevelser i all ära, men var jag tvungen att välja då skulle jag utan tvekan välja vår stuga ❤️ Dock hade en solsemester suttit fint som komplement en sommar som denna 😜 kramar!!!
Therese Bjärstig

2015-07-17 @ 22:41:12
Britt säger

Bogge han är en storfiskare han,vilka fiskar han får.Abborren är en god fisk tycker jag,lika rolig att fiska tycker jag.Är nog som barnen,spelar ingen roll bara det är fisk.Gubben gillar inte att fiska abborre och gädda där ska det vara "ädelfisk" som han brukar säga..
Är nyss hemkommen efter en blöt hundpromenad,det ösregnade men jag tycker det är lite mysigt.Men igår var det sol hela dagen men inte direkt sommarvärme tycker jag.Men den kommer nu när jag har fyra veckors semester,ska bli så skönt att bara slöa.Men jag vet att jag kommer att hålla på med någonting,men så skönt att inte ha en massa måsten.Önskar dig en fortsatt mysig semester i ert "paradis" med familjen.Kram

Svar: Pappa fiskar massor av ädelfisk som vi äter året om, så det var gott med abborre som omväxling tycker jag! Smörstekt i tunnbrödsrulle, mm.... Riktigt gott! Och som du skriver, roliga att dra! Bogges metspö har varit rejält böjt kan jag lova! Men nu har vi regnat hem och ska ta och testa en tur med inlandsbanan, tänkte överraska barnen med en tur till grannorten då de aldrig åkt tidigare. Hoppas du njuter av semestern och får många mysiga hundpromenader, hinner läsa och äta gott samt umgåsmed dina nära å kära ❤️ Kramar i massor!

Therese Bjärstig

2015-07-18 @ 09:32:56
Emiza säger

fin bild

2015-07-18 @ 10:31:21
URL: http://ewiza.blogg.se/
Ing-Britt säger

Hej finaste!
Vilken underbar bild från er kväll och så mysigt det låter med en promenad på tu man hand.
Bogge her då blivit en riktig storfiskare på riktigt. Han skulle gärna få komma och fiska lite till mig, vår sjö är ju känd för sina gösar. Du skulle ju kunna få följa med du också som trevligt sällskap samt kock då jag inte är någon hajare på att tillaga fisk ;).
Känns allt lite konstigt att sommaren går mot sitt slut innan den ens har börjat. Ändå sa de på radion att sommeren varit både varmare och torrare än normalt...vi är nog bortskämda med fjolårets ovanligt långa fina sommar.
Ha nu en fortsatt skön helg i ert paradis.
Kramar i massor <3<3<3

2015-07-18 @ 11:21:48
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
ALICE säger

Åh vad härligt!

2015-07-18 @ 15:09:21
URL: http://alix.blogg.se
Znogge säger

Precis som en sommarledighet ska vara :-)

Kram

2015-07-19 @ 12:32:36
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: