Pusta ut!

Barnen fick examensrosor av farmor igår <3
 
 
 
Jag sprang gatlopp för att komma med flyget från
Oslo till Stockholm efter som flyget från Trondheim
var försenat, gaten var stängd men jag hade tur och
fick springa på planet som sista passagerare...
 
Väl i Stockholm så var sedan planet som skulle
ta mig till Vilhelmina trasigt och hemresan blev
således en utdragen historia, så först sent om sider
kom jag hem och kunde dråsa ner i sängen.
 
I morse fick jag en kramfest med barnen,
men Luran var väldigt ledsen för pappan hade
inte kunnat fotat något i kyrkan. Så tyvärr har jag
 inte en enda bild från Lurans försa avslutning :-(
 
Sedan har dagen rasslat på i ett mer eller mindre
galet tempo, men nu ska jag pusta ut.
 
Barnen har åkt till farmor och farfar där de ska
vara i helgen, själv ska jag kurera min förkylning,
se på säsong 3 av Orange is the new Black
och sova i massor!
 
Trevlig helg <3



Znogge säger

Ja, se pappor ;-) Man får ge tydliga instruktioner ibland! Hoppas rosorna kompenserade lite!

Kram

2015-06-12 @ 19:06:20
URL: http://znogge.wordpress.com/
Johanna - Mamma till Leija säger

Tur att du kom hem till slut! Nej vad trist att det inte blev några bilder. Är nog en manlig grej att inte fota så mycket ;) Ha nu en trevlig helg & krya på dig! Kram

2015-06-12 @ 19:25:21
URL: http://skuggis.wordpress.com
Linda / Candygirl säger

Ne fy så trist... men avslutad är hon iaf...

Krya på dig nu

2015-06-12 @ 22:09:34
URL: http://www.candygirl.nu
Linda / Candygirl säger

Ne fy så trist... men avslutad är hon iaf...

Krya på dig nu

2015-06-12 @ 22:09:35
URL: http://www.candygirl.nu
Livet på citronodlingen med Skorpan och Loppan säger

Det låter som en bra plan tycker jag :)

2015-06-13 @ 07:17:48
URL: http://pysen73.blogspot.it/
Farmor säger

Goa Holger väcker mig och säger.va jag tycker om dig.bli tårögd♥♥♥♥♥

Svar: Han är en riktig charmör!!! Hoppas ni får en kul och mysig dag ❤️❤️❤️
Therese Bjärstig

2015-06-13 @ 08:32:06
Josefin säger

Vilka häftiga rosor, såna har jag nog aldrig sett tidigare.
Krya på dig :)

Svar: Tack <3
Therese Bjärstig

2015-06-13 @ 10:43:52
Anonym säger

Vilka fina rosor!
Tråkigt att du missade avslutningen, jag kollade om jag hade några kort där Svea var med men det var så suddigt ;(
Ja alltså jag har bara känslan av att jag vill inte just nu! Känns inte det minsta roligt, jag är så toktrött hela tiden och det är nog för att jag har haft lite före mycket, hinner inte med. Vet också att det kan vara bra att komma iväg och det är säkert roligt när jag väl är där men just nu kolla det bara bli! Och det är inte alls löpningen som känns jobbig utan det är nästan det som är runtomkring.
Men jag vill ju inte vara en svikare och ställa till det för någon så det är inte bestämt än hur det blir...
/Jenni

2015-06-13 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: