Möta våren

 
 
Äntligen tog jag mig
ut på en välbehövlig 
promenad i vårsolen!
 
Och som grädde på moset så
såg jag mina första tussilagos
för i år - alltid lika välkomna!
 
 
 
 
 
Då jag fick skavsår 
så blev det bara någon
timmes promenad.
 
Men det var en timme 
som gick direkt in på
mitt må-bra-konto!
 
Nu ska jag förbereda lite
kött och sparris till grillen,
och så ska vi klura på vilken
majbrasa vi ska besöka 
frammåt kvällen...
 
Trevlig Valborg!
 
 



Ing-Britt säger

Tittar in och önskar er en riktigt fin Valborg.
Själv ska jag jobba extra natt lördag och söndag. Men sen är jag ledig en vecka :).
Så vårfint du gjort i köket, skulle behöva fixa lite nytt piff jag oxå.
Kramar i massor ❤️❤️❤️

2016-04-30 @ 17:25:03
Johanna - Live vid havet säger

Skönt att vara ute i det fina vädret & grattis till Bogges diplom, Lurans fina omdöme & att förhoppnngsvis din mamma får hjälp! Hoppas ni har en fin Valborg! Jag har krupit ner i sängen. Sååå trött efter dagens kalas, så blir inget bål i år. Kram

2016-04-30 @ 19:26:05
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
ansepanse säger

visst är tussilago en riktig vårblomma, här hos oss är de redan överblommade
kramar <3

2016-05-01 @ 19:05:17
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: