Fredagsmys

 
 
 
 
En intensiv arbets- och första
skolvecka är nu till ända.
 
Vi inleder helgen med tacos
i uterummet och sedan väntar
Hitta Doris för ungarna
som ska på bio.
 
Luran har även en kompis på
besök som ska övernatta.
 
Själv är jag lite mör sedan 
gårdagen då jag klippte häcken,
bedrövligt att nått så fjuttigt ska
kännas så i ryggen :-(
 
Men jag ska inte klaga, 
det är förhoppningsvis 
snabbt övergående.
 
Trevlig helg!
 



EN UTMANING OM DAGEN säger

Finns ingen bättre inledning på helgen än tacokväll ju :)

Förresten, ett tips: anta en utmaning om dagen för ett roligare och mer spännande liv, samtidigt som du blir mer hälsosam, framgångsrik och utvecklas som person :)

2016-08-26 @ 18:11:11
URL: http://enutmaningomdagen.se
Linda/Candygirl säger

Hoppas det "bara" var träningsvärk. själv har jag - på eget bevår - infört joggingförbud. Inflammerade (?) hälsenor måste få vila. Men jag körde ett styrke pass ur senaste Topp Hälsa på altanen i fredags. Och jag ljuger inte - jag har ALDRIG haft värre träningsvärk. Galet alltså. Jag har knappt klarat av att sätta mig på toa. Trappor är skitjobbigt och huka sig hemskt. Samtidigt som jag skrattar åt det - träningsvärk är ju lite roligt. Man har ju gjort nåt nyttigt. Men fatta - övningar från en tidding. (och så la jag till lite hantlar och sånt efteråt...) I brist på jogging får jag ju hitta på nåt. Och uppenlarligen lyckades jag bra. Gahhh...

2016-08-28 @ 22:01:15
URL: http://www.candygirl.nu/
Cissi säger

Vad mysigt!

Hur var filmen?
Jag är lite sugen på att se den, haha

2016-08-29 @ 14:42:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: