Rosor

 
 
 
Jag slog ihop alla födelsedags-
blommor som ännu var fräscha 
till en enda stor bukett. 
 
Det blev en riktig karamell
som nu fortsätter sprida glädje
och doft i ytterligare några dagar.
 
Barnen är ledig även denna
vecka, så jag anpassar mitt jobb efter
dem (passar på att jobba morgnar
och kvällar i stor utsträckning).
 
Men då jag jobbat några dagar 
under semestern så har jag lite 
ledighet till godo som jag faktiskt
passar på att nyttja direkt...
 
Vad vi hittar på får ni se sen :-)
 
 
 



åsa i åsele säger

Så fin bukett :)

Här börjar skolan 24/8,
inte klokt så fort ett sommarlov tar slut...

Vi börjar lite lätt med "vardag" i morgon då jag ska följa pappa på sjukan...
Sedan blir det ett besök hos optikern i Vilhelmina med båda föräldrarna nästa vecka.

kram

2016-08-01 @ 10:36:08
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

Perfekt att kunna styra lite själv också... Jag jobbar hela den här veckan. Maken bara två dagar. Sen är han ledig med ungen. Jag är ledig tors-fredag nästa vecka samt veckan därpå. Två långhelger alltså...

2016-08-01 @ 23:18:41
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: