Täljer

Bogge började tälja på ett 
projekt sist vi var i stugan...
 
 
Phu!
Snart är första arbetsveckan
efter semestern avklarad.
 
Som alltid är det lite trögt att 
komma igång, men jag försöker
beta av sak för sak, en i taget.
 
Men vissa saker är som att
tälja, man jobbar en stund,
för att lägga det åt sidan tills
man kan se det med nya 
ögon och vara kreativ 
och effektiv igen.
 
Således varvar jag artiklar
med att skriva en ansökan och
kodning av variabler.
 
Att barnen är lediga denna
vecka gör ju dessutom att det är
lite si och så med arbetsron...
 
Men nästa vecka börjar de 
fritids så då är ordningen återställd,
och jag hoppas vara mer fokuserad.
 
Någon tid att blogga har jag 
som ni märker inte haft, och jag
dissar all skärmtid efter jobbet 
då jag haft en grym huvudvärk
i flera dagar.
 
Således har det blivit tidiga
kvällar med en god bok som
sällskap innan jag däckat.
 
Så även ikväll.
 
 
 
 



Miranda säger

Det är en jäklig tid framöver nu...Tycker jag hinner med ingenting! Ha en trevlig helg 😘

2016-08-04 @ 17:41:43
Linda/Candygirl säger

Ja alla åldrar har sin fördel... en nästan tonåring kan man ju lätt lämna själv. haha...

Fast nu är det ju dom som lämnat mig själv. Och det vete tusan om det är så klokt att lämna en 44-åring solo... jag kör ju slut på mig själv. Har tvättat GALET mycket . Alla sängkläder inkl. madrasser. Och så har jag joggat tre av tre dagar... 8,7+6+6. Nu är jag så trött så jag inte visste vilken nyckel som skulle i låset hem.

En dag till... sen gör jag dom sällskap.

2016-08-04 @ 19:37:02
URL: http://www.candygirl.nu/
Znogge säger

Visst tar det lite tid men efter en vecka brukar man ha vant sig hyfsat ;-)

Kram

2016-08-04 @ 21:33:57
URL: http://znogge.wordpress.com/
Biggeros säger

Jag hoppas att du får tillbaka arbetsro. Det kan ta lite tid och speciellt nu när barnen är lediga.Kram

2016-08-05 @ 12:26:30
URL: http://biggeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: