Ut!!!

 
 
Japp, i år höll jag mig ända till
Annandagen innan julen åkte ut!
 
Nu har jag bytt i sängarna, 
bytt gardiner och plockat bort
tomtar och allt det röda.
 
Julgranen och stjärnorna i
fönstren får dock vara kvar 
någon vecka till...
 
För belysning och glitter
är ju så mysigt trots allt.
 
Istället har jag gjort vinter
och nyårsfint här hemma med
vitt, svart och silver.
 
Känns så fräscht!
 
Fattas bara en stor bukett
i grönt, vitt och silver på bordet,
så i morgon är det jag som besöker
blomster i jakt på snittblommor. 
 



Popprinsessan säger

Hi hi, hos oss har julen mest varit vit i år. Inte så mycket rött alls eftersom vi inte varit hemma mycket.

Hoppas du hittar en fin passande bukett!
Kram

2016-12-26 @ 14:53:36
Zyllah säger

Man är lite trött på allt med julen nu, men glitter kan man verkligen inte få för mycket av. <3

2016-12-26 @ 14:54:32
URL: http://zyllah.com/
Linda/Candygirl säger

Samma sysslor hos oss.... Härligt.

2016-12-27 @ 06:15:29
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: