Stillhet

 
 
 
 
Jag njuter verkligen av
stillheten efter helgerna.
 
Barnen är lediga ännu en vecka,
men jag kommer att jobba lite
med kodning av intervjuer 
och handledning.
 
Det gör att jag även kommer
att hinna vara ledig lite :-)
 
 
 
 
 
 
Så min förhoppning är att
krya på mig så jag kan träna,
samt hinna läsa ytterligare
någon bok...
 
Någon i krokarna som har 
En man som heter Ove som
jag kan få låna/köpa möjligtvis?
 
 Annars roar vi oss med att
plöja dokumentärer av diverse
slag. Älskar fängslande livsöden
och naturbaserade program!
 
 
 
 
 
 
Ikväll sover Luran över hos
grannarna och Bogge har 
grannsonen här på 
övernattning.
 
Vi får se hur länge de håller ut, 
risk finns att jag somnar före
dem så som det känns nu ;-p
 
 
 



åsa i åsele säger

Jag har börjat fundera på om det inte börjar bli dax för tandborstning och pyjamas,
Elin har ju nu under en period inte somnat förrän närmare halv 1!!!!!
Fatta så olyckligt.
Men förhoppningsvis somnar de båda relativt snabbt ikväll å sover hela natten.
Så fin Din ljusstake är, var det den Du köpte på Blomster?
kram

2016-01-03 @ 21:08:09
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Frida - Vita villan säger

God Fortsättning!! =)
Tack för din kommentar! Både jag och Hugo är riktigt nöjda med rummet!
Ni har ju gjort ett jättefint jobb med hallen, trappen och toan, så jag förstår att du tar det lugnt på den fronten ett tag. Bogges rum blir väl ett bra projekt under regninga sommardagar kanske?

Så skönt att redan nu ha beställt hem gardiner. Ombyte förnöjer verkligen!

Krya på dig nu!
Kramar! <3

2016-01-03 @ 22:48:50
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Josefin säger

Vad tyckte du om boken "I sanningens namn"? Jag läste också den igår, lite jobbigt att läsa om grymma barn, och om en pedofil men annars var boken spännande. Jag kunde inte lägga ifrån mig den.
Boken du är ute efter nu, finns den inte att låna som e-bok? Finns kanske på biblioteket? Eller blir du medlem på typ storytel och avregistrerar dig inom en månad så är det gratis (bara leta efter nån som erbjuder en gratismånad). Trodde det skulle vara bökigt läsa från paddan men det var riktigt smidigt.
Kramar

Svar: Jag gillade boken, sträckläste den! En av hennes bättre, lite mer oförutsägbar! Har storytel, men vill gärna bläddra i boken och läsa, somnar så lätt annars ;-P Men kniper det så får jag lyssna på den när jag går/springer, är ju ett alternativ! :-) Önskar dig en god fortsättning, och hojta gärna till om du har några bra boktips på lut! KRAMAR
Therese Bjärstig

2016-01-04 @ 00:31:30
Miranda säger

God fortsättning! Skulle önsk att jag kunde varva ned med en bok. Oftast då jag väl sätter mig, somnar jag 😕 Har sällan tid. Krya på dig!

2016-01-04 @ 05:28:32
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Susanna säger

Mysigt att de kan sova över hos varandra och så nära ändå. Anthon har aldrig sovit borta förutom hos farmor vi har provat om han vill sova hos någon kompis men de har slutat att jag har fått åkt och hämta honom. En riktig mammagris ;)

Kram

2016-01-04 @ 10:17:22
URL: http://baralite.blogg.se
ansepanse säger

"En man som heter Ove" är bara SÅ bra, jag lånade den av mamma, mamma läser väldigt mycket och köper både nya och begagnade, som jag sedan får låna, måste ta och läsa om Ove-boken, den är bra
kramar <3

2016-01-05 @ 18:50:47
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: