Åska

Åskan mullrar utanför
och jag hoppas på lite regn
som rensar luften från pollen
och annat otyg så att man
kan andas och slipper kliet
i näsa och ögon.
 
Barnen och jag ligger och
pratar om nattens förstörelse
på orten. Någon eller några
har förstört barnens konstverk
som placerats ut kring sjön 
och som skulle ha invigning
idag. Dessutom har rutor
förstörts och bänkar kastats i
sjön - onödigt och dumt.
 
Jag hoppas verkligen det 
kommer fram vem/vilka som 
gjort detta, och att de har vett
att skämmas ordentligt över
sitt tilltag!!!
 
 
 



åsa i åsele säger

Såg detta någonstans... typ VK/VF eller ? Helt galet.
Undra just hur den eller de som gör sådant mår... kan ju inte vara helt okey i huvudet på de.

kram

2016-06-03 @ 21:25:50
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ansepanse säger

sådan där meningslös förstörelse har jag aldrig förstått mig på, jag blir så arg
jag har också svårt med allergin i år, näsan rinner, ögonen kliar och jag går omkring och nyser
kramar <3

2016-06-14 @ 13:13:44
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: