Njuter i solen

 
 
 
Jag har försökt återskapa någon
form av träningsrutin denna 
vecka. Steg för steg så...
 
Medan Luran är duktig och
simmar så har jag passat på
att jogga runt sjön.
 
Fort har det inte gått, men 
jag är nöjd ändå, att jag tagit
mig ut är ju en vinst i sig!
 
Att sedan komma hem och 
känna sig full av energi och
effektiv är en bonus.
 
Dessvärre kräver datorn en
uppdatering/ominstallation så
medans passar jag på att njuta
av kaffe i solen :-)
 
 
 



christin säger

Tjenare! Packa ihop lite av allt du har i källaren och kom till BYN på lördag och sälj då har vi bakluckeloppis OM det inte blir regn förstås.
Vi säljer gofika och korv också

Vi håller till vid den fantastiska glada affären Catarina´s Livs...

Fint att kunna träna runt sjön det är ju en magisk runda. Synd bara att det är så mycket knott nu även om småfåglarna ska ha sitt.

KRAM!!

Svar: Vi regnade inne... Å storstädade istället, så nu är jag iaf rustad för en loppis framöver, gud vad saker man samlar på sig i andan "det kan vara bra att ha" ;-P Önskar dig en toppen fin veckan <3 KRAM
Therese Bjärstig

2016-06-16 @ 11:04:52
Sara säger

Härligt att du börjat komma igång igen, inget slår den känslan. :) Kram

2016-06-16 @ 20:44:19
URL: http://finest.se/baakochmaat/
www.nogg.se/fjellripa säger

Jag har varken tid för simning eller solning, då det närmar sig jakten. Veden ska kapas och klyvas, hundar och jag ska motioneras och det ska byggas. Ha det bäst 😊

2016-06-16 @ 22:12:22
Cissi säger

Vad duktig du är!
Avis att jag inte tar mig i kragen och gör detsamma ;)

Här vräker regnet ner och ska så göra hela helgen ser det tyvärr så våra planer för Gröna Lund imorgon måste vi nog ändra... :/

Kram

2016-06-17 @ 13:47:12
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Popprinsessan säger

Vad duktig du är!
Kram

2016-06-18 @ 12:40:26
ansepanse säger

mm, det är så man ska göra, passa på att njuta när man får små stunder över
kramar <3

2016-06-22 @ 18:08:29
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: