Optimist

En fin påskbukett från grannen <3
 
 
 Ha ha jag måste vara 
världens optimist!
 
För vet ni vad, igår var
jag till optikern och prövade
ut och beställde solglasögon
med styrka.
 
Och i dag fortsätter det
gråa vädret...
 
Men tids nog kommer solen
och då hoppas jag få använda 
dem massor med tanke
på vad de kostade ;-p
 
Idag är det skärtorsdag och
sista dagen innan påsklov.
 
Redan kl. 13.00 tänkte
jag hämta ungarna och börja
njuta av påskledigheten.
 
Härligt!
 
 



Britt säger

Önskar dig och familjen en skön Påsk.Det kommer nog någon påskhare som har vägarna förbi med massor av ägg till er alla...För här bär det snart av till Blåkulla bara kvasten är i ordning för färden.Glad Påsk och kram....

Svar: En riktigt glad påsk till dig med! Hoppas du haft och har nära och kära omkring dig! Vi har hunnit fiska, köra skoter och fira med båda sidorna på släkten men nu ligger Luran med feber och halsont. Känner mig inte förvånad det det i sig verkar vara en tradition att vi ska vara sjuka vid högtider. Så idag får jag å Luran vara hemma och kurera så får de andra åka skoter utan oss! Önskar dig en fortsatt härlig påsk! 🐣🐔🐤🐇 Kramar
Therese Bjärstig

2016-03-24 @ 10:33:27
Linda / CandyGirl säger

Svar: Vilken tur.. för jag blir allt mörkare och mörkare.... och fort verkar det gå. Min mamma är/var nästan svarthårig. Pappa hade rött hår som ung. Undra varför jag blev blond?

2016-03-24 @ 12:00:57
URL: http://www.candygirl.nu/
åsa i åsele säger

Ha ett fint påsklov och så skönt Din mor får komma hem, kram å glad påsk <3

2016-03-24 @ 13:03:01
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Anonym säger

nog kommer solen, var så säker på det, tids nog gör den det
då har påskledigheten börjat nu :) härligt
massor av kramar till busisarna
och dig <3

2016-03-24 @ 19:34:33
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: