Typiskt

 
 
Igår var vi ute och körde
skoter och grillade.
 
Luran frös och var hängig...
 
När vi sedan kom hem
för att äta påskmiddag
hos bror med familj så
kunde vi konstatera
att hon hade feber :-(
 
Så för vår del fick vi tacka
för oss rätt tidigt och åka hem.
 
 
 
 
Idag är Luran jätte hes, har
ont i halsen och pendlar 
mellan 38-39 grader.
 
Således blir det en dag
under täcket för henne.
 
Vi får se på film, läsa och vila,
så får pappan i huset och 
Bogge bege sig ut en sväng 
på tu man hand.
 
Och jag kan konstatera att
traditioner är till för att hållas,
vi ska helt enkelt vara sjuka
så fort det är Påsk- eller
Julledigt...
 
 



Farmor säger

Men va synd hälsa Svea att farmor har ont i halsen och värk i kroppen,.Kram och försök att njuta av dagen ändå.

Svar: Ha fy, hon ligger helt utslagen i soffan, har nästan tappat rösten...så hon får vila, men antar att du inte får det utan jobbar å sliter? Kramar
Therese Bjärstig

2016-03-27 @ 08:25:05
Britt säger

Synd om Luran att hon skulle bli sjuk när det är påskledigt,men ni får mysa med en massa filmer mellan febertopparna.
Här har Påsken varit lugn med fiske,skoteråkning och jaktstig,påskmiddag med familjen igår.Själv tar jag det lugnt med hunden medan de andra roar sig,lugna promenader med min gamle vän är bara ett måste.På torsdag ska jag in och operera mig,det ska bli så skönt.Bara hoppas att jag slipper värken och kan gå långa promenader sen,men det tror jag på....Hur mår din rygg nu?
Här nere har vi grått väder men+6,5 ute,hoppas bara solen tittar fram.Önskar en fortsatt skön dag under täcket med Luran.Kram

Svar: Ja det är som det är, nu är det Bogges tur... Men det hör väl till och har sin charm det med då de inte är allvarligt sjuka. Mer oroande att mamma åkt i igen då hon inte är ok efter sin op. Hälsa är något som verkligen tas för givet till den dag den inte är med en... Håller tummarna hårt för dig och skickar ett varmt lycka till nu inför op av ryggen, hoppas den ska minska din smärta och göra dig rörlig igen! Själv har jag en period av dålig rygg, självförvållat då jag fuskat med träning och utsatt mig för skoter och andra aktiviteter som jag vet gör mig sämre. Här har vi rätt fint väder, 5-6 plus, men det blåser... Så vi ska väl inte klaga då det isf är varmt i soffhörnet ;-) kramar!!!
Therese Bjärstig

2016-03-27 @ 10:39:47
Susanna säger

Hej vännen! så typiskt att Svea skulle bli sjuk nu, tråkigt om hon ska behöva vara sjuk under påsklovet. Så jag hoppas att hon blir frisk snart. Kram <3

2016-03-27 @ 11:42:26
URL: http://baralite.blogg.se
åsa i åsele säger

Ååååå så tråkigt, krya på kram <3

2016-03-27 @ 11:56:40
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Farmor säger

Nä man får nog jobba,men det sliter på kroppen och knoppen.Krama luran från Farmor.

Svar: Hoppas du känner dig lite piggare idag 💝 Luran har mindre feber som tur är, så nu ger hon mig pedikyr 😀👍
Therese Bjärstig

2016-03-27 @ 12:30:17
Netti Starby säger

Vad tråkigt och hon får krya på sig! Kram

2016-03-27 @ 12:53:43
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Jessica Högberg säger

Fy så tråkigt! Hoppas hon kryar fort 💚💛💜

2016-03-27 @ 16:51:10
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Miranda säger

Krya på Er 💚 Ha en fortsatt fin påsk 🐰

2016-03-27 @ 19:47:11
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Sussi säger

Stackars Luran :(
Så trist att bli sjuk när det är godishögtiden! Fast nån godis kanske har trillat i ändå ;)
Hoppas hon kryar på sig fort

Kram

2016-03-27 @ 21:45:11
URL: http://nouw.com/enkelthemma
Johanna säger

Mysigt med skotertur & korvgrillning! Tråkigt att Luran blev sjuk. Hon får krya på sig!

2016-03-28 @ 08:58:46
Pauline Hurtig säger

åh stackarn :(

2016-03-28 @ 15:32:10
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
ansepanse säger

stackars Luran <3 extra kramar till henne från långtbortimormor
har det kommit en ny film med Ice Age? jag har de andra, gillar dem verkligen :)
kramar <3

2016-03-31 @ 13:12:49
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: