Dagavill

 
Då både jag och gubben jobbade
igår så hade jag tisdag idag...
 
Men det är ju "bara" måndag så
där vann jag en dag ;-p
 
Kan behövas då veckan är fulltecknad.
 
Jag hoppas dock att hinna åka
förbi mamma och pappa och titta
på Teppo som anlände igår.
 
De var ju tvungna att tvärt ta bort
sin hund pga sjukdom, och skulle
då inte ha fler hundar...
 
Men nu är ordningen återställd
och en liten gråhund håller nu
morfar vaken om nätterna :-)
 
 
 



åsa i åsele säger

Utan att jobba en söndag så kan jag bli dagavill å tro det är tisdag en måndag ;-)
Vanligtvis håller jag reda på dagarna när det är skola, vardagar då Elin har agendan fulltecknad så kan jag på nå vis hänga med ;-)
Idag är Elin hemma å sjuk. Feber, ont i halsen å så kräktes hon igår kväll, Elin kräks ju när febern slår till... så har hon gjort sedan hon var liten.
Kul med valp.
Ha en fin tisdag, kram

2016-11-08 @ 08:20:57
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Popprinsessan säger

Härligt när man vinner en dag!
Kram

2016-11-08 @ 09:26:16
URL: http://www.popprinsessan.se
Marie Svensson säger

Å vad härligt med valp! Fralle börjar bli lite "gubbig". Gillar bäst att ligga i soffan och mysa. Inte så mycket bus längre.. /Marie

Svar: Ha ha pappa är nog lite sliten, inte helt lätt stt få småbarn då man är pensionär 😂😜 men blir nog bra med en hund till så de håller sig alerta! Även vi har bokat valp då bus nu är 8 år och det är dags att han får lite avlastning och skolar in en ny jaktkompid :-) Kram!
Therese Bjärstig

2016-11-08 @ 11:39:24
Linda/Candygirl säger

åh vad mysigt med valp... ett besök där måste du hinna med.

2016-11-08 @ 17:04:57
ansepanse säger

:) så är det nog, har man haft hund är det svårt att leva utan, skulle själv inte kunna tänka mig det
det måste vara en söt liten ullboll den nya valpen
kramar <3

2016-11-09 @ 19:00:51
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: