Eld i baken

 
 
 
Phu... en sjukt intensiv dag börjar
lida mot sitt slut, men jag har långtifrån
hunnit allt som jag planerat/velat.
 
Barnen må ha lov, men för egen del
så är det 110 knyck som gäller denna
vecka med telefonintervjuer, möten,
artikelskrivande, planering av uppdrag
och så en ny ansökan som jag hoppas
orka sy ihop tillsammans med en 
kollega den närmsta veckan.
 
Lägg till det ett politiskt
kvällsmöte och nämnd samt 
aktiviteter med ungarna...
 
Det känns som jag har eld i baken
och jag kan lova att jag redan nu ser
fram emot helgen!
 
Särskilt som nästa vecka ser
ut att bli ännu intensivare.
 
 Och tydligen ser jag ut som
jag känner mig om jag ska tro Kia ;-p
 
Så planering, prioritering och
paus/promenad får bli ledorden
för resterande del av veckan. 
 
 



christin säger

Det går nog bra ska du se...... Och när veckorna är gjorda så känns det ännu bättre.

Kramar!!

Svar: Jo du har rätt, allt har en tendens att ordna sig och man lär sig alltid nått när man råkar boka in för mycket och säga ja för ofta ;-p ska hädanefter planera in mer luft i mitt schema... men helger och kvällar är heliga, tror det är klokt att inte jobba då utan njuta med familjen så man orkar veckorna! Massa kramar 💕
Therese Bjärstig

2016-11-02 @ 19:52:45
åsa i åsele säger

Var rädd om Dig, kram

2016-11-02 @ 20:42:48
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ullie säger

ja du nu satte ja ner rumpan kl 24 nästan haft tvätt efter jobbet o hela kvällen går liksom ville ju kika in till er oxå

fin torsdag

2016-11-03 @ 00:05:20
URL: http://weberskold.se/
Lisa säger

Ta hand om dig , ingen tackar dig om du blir sjuk
Härlig bild :)

2016-11-03 @ 05:48:37
URL: http://tantlisa.blogg.se
Johanna - Livet vid havet säger

Full fart! Hoppas det snart lugnar ner sig!
Sv: Ja, nu får han se till att komma ut! Är lite öm efter hinnsvepningen. Fick lite småvärkar, men de slutade efter en stund. Och innan jag la mugvkom lite av slemproppen, men sen har det inte hänt mer. Sega unge, haha!

2016-11-03 @ 07:00:54
znogge säger

Det gäller agg koppla av lite också och kunna ta det lugnt. Den balansen behövs så ta hand om dig själv.

Kram

2016-11-03 @ 09:32:57
URL: http://znogge.wordpress.com
ansepanse säger

du måste vara rädd om dig <3 hundra knyck hela tiden är heller inte bra (säger jag som håller på nästan likadant)
massor av kramar <3

2016-11-03 @ 13:07:48
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: