Guldkantad fredag

 
 
Idag jobbade jag halv dag då
jag hade tid innestående sedan
i söndags då jag skrev febrilt 
på en ansökan.
 
Och just innan jag skulle gå 
på lunch fick jag besked att en
bok jag varit med och skrivit ett
kapitel i nu var ute till försäljning
på adlibris.com :-)
 
 
 
 
 
 
Och då min devis är att allt som
går att firas ska firas bjöd jag 
med grannen och barnen på
fiket för en lyxig fredagslunch.
 
Jag kände mig synnerligen
kontinental då jag slog till med
ett glas vitt till räkmackan ;-p
 
 
 
 
 
Vi hann även med ett besök 
på tur och retur där jag kom ut
med ett hyacintglas och en 
ljusstake som jag efter prutning
fick loss för en tjuga.
 
Ljusstaken har jag en idé att
använda som adventsstake...
 
Och hyacintglaset kom
till användning bums!
 
 
 
 
 
 
 
Jag har haft denna bild sparad
i telefonen som inspiration.
 
 
 
 
 
 
Tyckte det var så vackert och
ett bra alternativ för dem som
är allergiska mot hyacinter.
 
 
 
 
 
 
Så det blev även en visit 
på Blomster för att köpa taklök 
och spanskmossa.
 
Kunde dock inte hålla mig,
så även en hyscint fick följa
med mig hem :-)
 
Nu ska jag placera min ömma
kropp i viloläge igen, airboardens
verkningar känns i allra högsta
grad även idag...
 
 



Sussi säger

Vad kul med boken. Grattis! :)
Vilken lyx. Gott med räkmacka och lite vin
Kram

2016-11-12 @ 16:17:34
URL: http://nouw.com/enkelthemma
Linda/Candygirl säger

Smart. JÄttesnyggt. Grattis till boken.. och allt som kan firas SKA firas. :-)

2016-11-13 @ 22:38:28
ansepanse säger

GRATTIS det var verkligen en anledning att fira
kramar <3

2016-11-20 @ 19:08:17
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: